جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: از جمله مسائل مهم فرهنگی استان بوشهر می‌توان به عدم مطالبه گری معقول و منطقی و کم توقعی مردم اشاره کرد...
کد خبر: ۱۸۶۹۸
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: از جمله مسائل مهم فرهنگی استان بوشهر می‌توان به عدم مطالبه گری معقول و منطقی و کم توقعی مردم اشاره کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار فتح‌الله جمیری در جمع ائمه جمعه استان بوشهر اظهار داشت: ائمه جمعه دارای ظرفیت‌های بسیار مهم و تاثیرگذاری در جامعه هستند و باید از این ظرفیت برای اجرای طرح‌های مختلف استفاده شود.

\n\n

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به ارتباط مستمر ائمه جمعه با مردم اشاره کرد و ادامه داد: ائمه جمعه در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه تاثیرگذار هستند.

\n\n

وی در ادامه با اشاره به سابقه استکبارستیزی مردم استان بوشهر در سال‌ها و قرن‌های گذشته، بیان کرد: مردم استان بوشهر در برابر استکبار و استعمار جهانی ایستادگی داشته‌اند.

\n\n

جمیری همچنین به وضعیت فرهنگی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: از جمله مسائل مهم فرهنگی مردم استان بوشهر می‌توان به عدم مطالبه گری معقول و منطقی و کم توقعی اشاره کرد.

\n\n

وی با تاکید بر لزوم افزایش روحیه‌ مطالبه‌گری مردم در جامعه اضافه کرد: از مهم‌ترین تهدیدات و آسیب‌های فرهنگی استان بوشهر می‌توان به گسترش فعالیت وهابیت، بهائیت، مسیحیت، زرتشت، خرافه پرستی، رمّالی و عرفان های کاذب اشاره کرد.

\n\n

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: باید از ظرفیت ائمه جمعه استان بوشهر در راستای روشنگری و مقابله با این نوع تهدیدات استفاده شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر