پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شماری از کارگران شرکت صنایع دریایی ایران - صدرا- در نامه ای از انعکاس مشکلات شان در رسانه های محلی و پیگیری مسئولان استانی تقدیر کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، کارگران این شرکت طی هفته های گذشته بارها با تجمع صنفی و آرام مقابل استانداری، ضمن اشاره به اینکه قریب 8 ماه حقوق نگرفته اند، خواستار پیگیری خواسته های شان و رسیدگی به وضعیت صدرا شدند.
کد خبر: ۱۹۴۹۰
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱

فکرشهر: شماری از کارگران شرکت صنایع دریایی ایران - صدرا- در نامه ای از انعکاس مشکلات شان در رسانه های محلی و پیگیری مسئولان استانی تقدیر کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، کارگران این شرکت طی هفته های گذشته بارها با تجمع صنفی و آرام مقابل استانداری، ضمن اشاره به اینکه قریب 8 ماه حقوق نگرفته اند، خواستار پیگیری خواسته های شان و رسیدگی به وضعیت صدرا شدند.

\n\n

به نوشته ی خلیج فارس، نهایتا هفته گذشته و البته با تاخیری که به گفته مسئولان استانی ناشی از مسدود بودن یکی از حساب های شرکت صدرا بوده، بخشی از حقوق عقب مانده کارگران مربوط به ماههای مهر و آبان پرداخت گردید و قرار است بخش دیگری نیز تا قبل از پایان سال به حساب شان واریز شود.

\n\n

در ادامه نامه ارسالی شماری از کارگران صدرا در خصوص تشکر از رسانه های محلی و مسئولان استانی برای پیگیری این موضوع را در ادامه می بینید:

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر