جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فاطمه هاشمی در همایش «ائتلاف 94؛ گام دوم»:
فکرشهر: هاشمی با بیان این که توجه داشته باشید هیچ نفوذی ای نیست که در خارج از کشور باشد، ابراز داشت: نفوذی در داخلِ خودِ حزب الهی های کشور هستند، چهره نفاق گونه دارند و...
کد خبر: ۱۹۵۲۳
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: فاطمه هاشمی رفسنجانی درمورد انتخاب چهار نامزد استان بوشهر به عنوان کاندیداهای مورد حمایت جبهه اعتدال گفت: انتخاب این چهار کاندیدا به عنوان نامزد ائتلاف نتیجه جلسات مکرر آنان با شورای اصلاحات، حزب اعتدال و توسعه و همچنین حامیان دولت بوده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی افزود: باید خوشحال باشیم در چنین موقعیتی همه این گروه ها به فکر کشور باشند و چهارنفر را بتوانند انتخاب و معرفی کنند.

\n\n

\n\n

هاشمی با بیان این که حامل سلام و پیام آقایان هاشمی رفسنجانی، محمدخاتمی، حسن روحانی و سیدحسن خمینی به مردم هستم از جای خالی سید حسن خمینی در انتخابات آتی ابراز تاسف کرد.

\n\n

این فعال سیاسی با بیان این که امید داریم و مطمین هستیم با اتحادی که اتفاق افتاد همانند اتفاقاتی که در سال 88 و 92 افتاد مردم غیور ایران حمایت خودشان را از وضعیت موجود دنبال کرده و پای صندوق های رای می روند، افزود: قطعا مردم آن چیزی که اکثریت کشور به آن معتقد هستند را با رای خود انتخاب خواهند کرد.

\n\n

مردم برخلاف میل اقلیت هستند

\n\n

هاشمی با بیان این که اگر به گذشته خود نگاه کنیم هر جا که در مقابل مردم قرار گرفتند ملت نیز نشان دادند که برخلاف آنچه اقلیت می خواستند عمل کردند، ابراز داشت: زمانی که موسوی و کروبی به میدان آمدند مردم با حضور خود در خیابان ها رایشان را نشان دادند. زمانی که هاشمی رفسنجانی رد صلاحیت شد مردم با رایشان آقای روحانی را انتخاب کردند و امروز هم که ما رد صلاحیت های بیشمار داریم قطعا این اتفاق بهتر از گذشته خواهد افتاد و اکثریت جامعه با محدودیت زیادی که برایشان ایجاد شده و در تنگنا برای انتخاب نامزدها با تفکرات مختلف قرار گرفته اند بهترین نمایندگان را راهی مجلس خواهند کرد.

\n\n

باید حماسه سیاسی رقم بخورد

\n\n

این فعال سیاسی ادامه داد: همانطور که می دانید ما الان در مرحله حساسی هستیم و باید حماسه سیاسی دیگری را رقم بزنیم. درهشت سالی که دولت قبل متولی امور کشور بود مشکلات زیادی را به وجود آورد.

\n\n

\n\n

هاشمی اضافه کرد: در هشت سالی که دولت قبل متولی امور کشور بود، مشکلات مالی فراوانی به بار آورد، با توجه به این که از نظر مالی این دولت مرفه ترین دولت در  طول انقلاب و حتی قبل از انقلاب بود اگر به تاریخ درآمد نفت کشور نگاه کنیم درآمد نفتی که در دوران ریاست جمهوری جناب احمدی نژاد به دست آورده معادل درآمدی شد که از اولین قرارداد دارسی تا اولین دوره آقای احمدی نژاد ما بدست آوردیم ولی چه برای کشور باقی گذاشت؟

\n\n

وی گفت: زمانی که دولت روحانی بر سر کار آمد بدهی های زیادی در دولت به وجود آمد و برنامه های غلطی نوشته شده بود که در بعضی موارد مجبور به ادامه آن بودند نه این که خواست ادامه آن را داشتند و مشکلات اجتماعی بسیاری به وجود آمد.

\n\n

فقر و آسیب های اجتماعی امروز نتیجه عدم مدیریت صحیح دولت قبلی است

\n\n

هاشمی با بیان این که امروز گزارش های  سازمان ها و نهادهای اجتماعی چه دولتی و چه غیر دولتی نشان دهنده آسیب های اجتماعی فراوان در کشور بوده و به گوش تمام مسئولین از بالا تا پایین رسیده و همه نیز احساس نگرانی کرده اند، افزود: ما این را می دانیم که اقتصاد، سیاست و رفاه همه در هم گره خورده اند و نمی شود کاری را بدون آن یکی انجام داد. وقتی اقتصاد دچار مشکل می شود سیاست هم دچار مشکل خواهد شد؛ فقر، تنگدستی و آسیب های اجتماعی که امروز جامعه ما دچار آن شده همه نتیجه عدم مدیریت صحیح دولت قبلی بوده است.

\n\n

این فعال سیاسی اجتماعی با بیان این که مشکلات حل نخواهد شد مگر به پشتیبانی شما مردم از دولت و مجلس آینده اظهار داشت: همانطور که دیدید تفهیم برجام و اجرای آن به خاطر شعارهای بچه گانه ای که داده می شد یکی از مشکلات اساسی ای بود که در کشور به وجود آمد ولی مردم ایران آگاه هستند و نسبت به موقعیت خود آشنایی دارند و مسایل جهانی و روابط بین المللی را درک می کنند.

\n\n

\n\n

مردم جایگاه ایران را در منطقه می شناسند

\n\n

به گزارش لحظه نیوز وی با بیان این که مردم جایگاه ایران را در منطقه می شناسند، افزود: بنابراین با هر شعاری که تلاش کردند نتوانستند مردم ایران را فریب دهند، دلیل آن هم انتخابات 92 و ان شاالله انتخابات 94 مجلس شورای اسلامی خواهد بود. موضوعی که خیلی مهم است و شما می توانید نتیجه حضور خود پای صندوق های رای را ببینید و ان شاالله هفته آینده اکثریت جامعه  ما خوشحال خواهند بود. 

\n\n

هاشمی همچنین به حاضرین در این همایش توصیه کرد: وحدت خود را در استان حفظ کنید. همه ما می دانیم به دلیل رد صلاحیت های گسترده افراد شناخته شده تایید نشدند. بعضی افراد ناشناخته ماندند و بعضی افراد شناخته شده- ناشناخته به معنای آن نیست که توانایی اداره یا نمایندگی مجلس را ندارند به این معنی است که مردم آنها را نمی شناسند- بنابراین همه ما چه آنهایی که ردصلاحیت شدند، چه آن هایی که صلاحیتشان تایید شده و در لیست قرار نگرفتند و چه حامیان همه اینگونه نماینده ها باید حمایت کنند.

\n\n

وی با بیان این که در استان بوشهر از این چهار کاندیدا حمایت کنید تا وارد مجلس بشوند، افزود: این چهار نفر باید بتوانند صدای شما در مجلس باشند البته تخریب ها آغاز شده، صحبت های زیادی در حال انجام هست؛ بحث نفوذ هست، همه این ها به منزله این است که شما در انتخابات شرکت نکنید و افرادی که مورد اطمینان شما هستند به آن ها اعتماد نکنید.

\n\n

\n\n

نفوذی داخلِ خودِ حزب اللهی ها هستند

\n\n

هاشمی با بیان این که توجه داشته باشید هیچ نفوذی ای نیست که در خارج از کشور باشد، ابراز داشت: نفوذی در داخلِ خودِ حزب الهی های کشور هستند، چهره نفاق گونه دارند و خودشان را طور دیگری مطرح می کنند اما طور دیگری عمل می کنند. 

\n\n

وی گفت: کسانی که آزادانه می آیند و صحبت می کنند و حرف هایشان را می زنند نمی توانند نفوذی باشند آن ها فقط اعتقاد خود را به صورت شفاف بیان می کنند؛ بنابراین افرادی که چهره حزب الهی به خود می گیرند و پشت پرده اقدامات دیگری انجام می دهند و بر خلاف منافع ملی کشور کار می کنند، کشور را حراج می کنند، درآمد کشور را به باد می دهند و اختلاف فراوان می کنند در بین آن ها به دنبال نفوذی ها باشید نه به دنبال افرادی که آزاد اندیش اند و به دنبال واقعیت ها در جامعه خود هستند.

\n\n

\n\n

هاشمی ادامه داد: می گویند و در موبایل ها پخش می کنند که بی بی سی از کاندیداهای خاصی حمایت می کند، این هم به دنبال این هست که کاری بکنند که افراد در انتخابات شرکت نکنند، دقت کنید به این حرف ها نباید توجه کنید. بالاخره رسانه های خارجی فعالیت خودشان را انجام می دهند و دنبال برنامه ریزی های خودشان هستند. 

\n\n

وی اضافه کرد: قبل از انقلاب ما پیام های حضرت امام(ره) را از نوفل لوشاتو از طریق بی بی سی و رادیو مسکو دریافت می کردیم. گاهی بد می گفتند گاهی خوب می گفتند. این ما هستیم که باید خوب و بد را از هم تشخیص بدهیم و بر اساس آن تصمیم بگیریم.

\n\n

هاشمی با بیان این که به شهید بهشتی تهمت انگلیسی بودن و خارجی بودن می زدند، تصریح کرد: ما این ها را فراموش نکرده ایم؛ هر کس آمد برای مملکت کاری انجام بدهد آن را مورد تهمت و افترا قرار دادند و وابسته و بیگانه معرفی کردند ولی همیشه خوشبختانه مردم ایران هوشیار بودند و با هوشیاری تمام در مقابل این حیله ها و نیرنگ ها ایستادند و آنچه را که می خواستند به جریان آوردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این همایش، 4 گزینه ی ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان بوشهر معرفی شدند.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر