شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، این اعتراضات تنها یک ماه بعد از تجمع آرام کارگران در استانداری بوشهر و به علت عدم تحقق وعده های مسئولین برای پرداخت مطالبات آنان تکرار می شود...
کد خبر: ۲۰۲۶۲
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳

فکرشهر: کارگران شرکت صدرا برای دومین روز متوالی در یک ماه اخیر در استانداری بوشهر تجمع اعتراضی برگزار نمودند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این اعتراضات تنها یک ماه بعد از تجمع آرام کارگران در استانداری بوشهر و به علت عدم تحقق وعده های مسئولین برای پرداخت مطالبات آنان تکرار می شود.

\n\n

در 17 بهمن ماه 94 کارگران شرکت صنایع دریایی ایران به آن چه عدم دریافت حقوق در 8 ماه گذشته عنوان می کردند، اعتراض نمودند، اعتراضی که با تجمع در استانداری بوشهر به مدت چهار روز ادامه یافت تا سرانجام معاون سیاسی امنیتی استاندار به مساله ورود کرد و 20 بهمن ماه به ایرنا گفت مطالبات کارگران تا پایان هفته پرداخت می شود. حقیقی همچنین در 23 بهمن ماه نیز به ایلنا گفت که کلیه ی مطالبات تا پایان سال پرداخت خواهد شد، وعده هایی که تجمع این دو روز کارگران صدرا از عدم تحققشان خبر می دهد.

\n\n

\n\n

یکی از کارگران تجمع کننده نیز به خلیج فارس گفته است: تاکنون فقط یک بخش از وعده معاون استاندار آن هم با تاخیر عملی شده و از پرداختی به کارگران در آخر بهمن خبری نشده و در آستانه پایان سال، برنامه ای برای بخش سوم همان وعده توسط مسئولان صدرا ارائه نگردیده است.

\n\n

به گفته وی، روز گذشته و امروز شماری از کارگران پیمانکاری های صدرا مقابل در این شرکت در جزیره (سکوساز) تجمع کرده که این موضوع منجر به اختلال در ورود سایر مجموعه گردیده، ضمن اینکه مسئولی نیز برای توضیح درباره وضعیت حقوق عقب افتاده شان به میان آنها نیامده است.

\n\n

این کارگران می گویند: حقوق آذر، دی و بهمن را طلب دارند، ضمن اینکه در پایان سال مشخص نیست آیا حقوق اسفند و عیدی هم پرداخت شود یا خیر؟

\n\n

در همین رابطه شنیده می شود سردار دهقان، وزیر دفاع و سردار عبدالهی، رییس هیات مدیره به بوشهر سفر می کنند تا قرارداد واحدهای تعمیرات کشتی در صدرا برای کشور عراق را امضا کنند که گویا نشستی هم با استاندار خواهند داشت.

\n\n

هر چه هست، عدم پرداخت و توجه به مطالبات کارگران صدرا، آن هم در آستانه ی سال نو، می تواند یکی از مسایل مهم مطرح شده در این نشست باشد.

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر