پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از اعزام 1200 مبلغ و مبلغه به شهرها و روستاهای دشتستان در سال جاری خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام حسن شیخی در نشست فعالان فرهنگی و دینی در برازجان اظهار داشت: نقش سازمان تبلیغات اسلامی در گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی بر هیچ کس پوشیده نیست و روز به روز شاهد تاثیرگذاری بیشتر این نهاد در جامعه هستیم.\n\nوی افزود: مدیران ارشد سازمان تبلیغات اسلامی کشور، تاکید بسیار زیادی بر روی افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی داشته و دارند و امیدواریم در این عرصه به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۲۰۳۲۸
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹

فکرشهر: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از اعزام 1200 مبلغ و مبلغه به شهرها و روستاهای دشتستان در سال جاری خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام حسن شیخی در نشست فعالان فرهنگی و دینی در برازجان اظهار داشت: نقش سازمان تبلیغات اسلامی در گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی بر هیچ کس پوشیده نیست و روز به روز شاهد تاثیرگذاری بیشتر این نهاد در جامعه هستیم.

\n\n

وی افزود: مدیران ارشد سازمان تبلیغات اسلامی کشور، تاکید بسیار زیادی بر روی افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی داشته و دارند و امیدواریم در این عرصه به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

\n\n

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان با اشاره به عملکرد مطلوب تبلیغات اسلامی دشتستان در سال 94 خاطر نشان کرد: امسال با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و مدیران تبلیغات اسلامی دشتستان و با همکاری شورای هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و با حمایت مدیران شهرستان، تعداد زیادی برنامه تبلیغی و فرهنگی برگزار شد و سطح کیفی برنامه‌ها نیز رشد قابل توجهی داشته است.

\n\n

شیخی از اعزام 1200 مبلغ و مبلغه به شهرها و روستاهای دشتستان خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه امسال تعداد یک‌هزار و 220 مبلغ و مبلغه برای انجام فعالیت‌های تبلیغی به شهرها و روستاهای مختلف دشتستان اعزام شدند.

\n\n

وی اضافه کرد: برگزاری بیش از 2 هزار و 600 جلسه سخنرانی در قالب موضوعات مختلف فرهنگی توسط مبلیغن و مبلغات و همچنین استقرار 26 روحانی مستقر برای اجرای طرح هجرت در سطح مساجد روستایی دشتستان نیز از این برنامه‌هاست.

\n\n

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: در بخش‌های 6گانه شهرستان دشتستان شامل آبپخش، شبانکاره، سعدآباد، ارم، بوشکان و بخش مرکزی دشتستان، برنامه‌های این سازمان تداوم دارد و در ایام تعطیلات نوروز نیز این برنامه‌ها تداوم دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر