جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و شماری از فرماندهان و مسئولان محلی و بسیجیان دشتستان ، رزمایش الی بیت المقدس دراین شهرستان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرمانده سپاه شهرستان دشتستان در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رزمایش 18گردان رزمی بسیج و سپاه و نیروهای انتظامی شهرستان دشتستان از جمله گردانهای رزمندگان دوران دفاع مقدس و گردانهای الزهراء و عاشورا حضور دارند. 
کد خبر: ۲۰۳۸۱
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: با حضور فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و شماری از فرماندهان و مسئولان محلی و بسیجیان دشتستان ، رزمایش الی بیت المقدس دراین شهرستان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرمانده سپاه شهرستان دشتستان در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رزمایش 18گردان رزمی بسیج و سپاه و نیروهای انتظامی شهرستان دشتستان از جمله گردانهای رزمندگان دوران دفاع مقدس و گردانهای الزهراء و عاشورا حضور دارند. 

\n\n

سرهنگ نعمت اله غلامپور افزود: اجرای عملیات رزمی با استفاده از تجربه های فرمانده های دوران دفاع مقدس و برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و همه یگان های بسیج و سپاه مستقر در شهرستان دشتستان از جمله برنامه های این رزمایش بود. 

\n\n

\n\n

وی یادآورشد:همزمان با این رزمایش پرواز پهپادهایی ساخت بومی بسیجیان شهرستان دشتستان نیز پرواز خود را در آسمان این شهرستان به نمایش گذاشتند. 

\n\n

غلامپور گفت: همچنین چند سریال رزمی فرضی از جمله سریال های عملیات های تاخیری دشمن فرضی، دفاع از کوی و برزن و عملیات امداد و نجات و مهار اغتشاش های خیابانی در این رزمایش با موفقیت اجرا شد.

\n\n

غلامپور هدف از اجرای این رزمایش را تقویت و بالا بردن توان رزمی و دفاعی سپاه و بسیجیان دشتستان در مقابل تهدیدهای دشمنان ذکر کرد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر