جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۱۱۶ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش استان اسکان یافتند.\n\nبه گزارش فکرشهر، ناصر کرمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: تلاش ویژه‌ای برای اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد خدمات دهی مناسبی در این زمینه هستیم.\n\nوی اضافه کرد: برای تعطیلات نوروز امسال ۳۳۸ مدرسه استان بوشهر به منظور میزبانی از مسافران نوروزی تجهیز شده است که در مجموع دو هزار و ۲۰۵ کلاس درس میزبان گردشگران است.
کد خبر: ۲۰۸۳۹
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۱۱۶ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش استان اسکان یافتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ناصر کرمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: تلاش ویژه‌ای برای اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد خدمات دهی مناسبی در این زمینه هستیم.

\n\n

وی اضافه کرد: برای تعطیلات نوروز امسال ۳۳۸ مدرسه استان بوشهر به منظور میزبانی از مسافران نوروزی تجهیز شده است که در مجموع دو هزار و ۲۰۵ کلاس درس میزبان گردشگران است.

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: با تلاش ستاد اسکان فرهنگیان استان، از ابتدای تعطیلات تاکنون بیش از ۱۱۶ هزار نفر گردشگر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان بوشهر اسکان داده شده است.

\n\n

وی افزود: تا هفتمین روز از فروردین ماه، ۲۱ هزار و ۱۶۲ خانواده فرهنگی و دو هزار و ۱۷۶ خانواده غیر فرهنگی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان بوشهر اسکان داده شدند.

\n\n

کرمی، تعداد فرهنگیان پذیرش شده در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر را ۱۰۵هزار و ۸۱۰ نفر عنوان کرد و گفت: طی این مدت ۱۰ هزار و ۸۸۰ نفر گردشگر غیر فرهنگی در مدارس سراسر استان اسکان داده شدند.

\n\n

وی ادامه داد: استان بوشهر در این فصل از سال دارای آب و هوای بسیار خوبی برای حضور گردشگران است و ما نیز خود را برای میزبانی مطلوب از گردشگران و مسافران نوروزی آماده کردیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر