پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
آیین روز جهانی کار و کارگر در منطقه ویژه پارس برگزار شد؛
فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از افزایش میزان اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی خبر داد و گفت: از دو هزار نفری که در سال ۹۴ در این منطقه اضافه شدند هزار و ۵۰۰ نفر بومی استان بودند...
کد خبر: ۲۲۳۰۴
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از افزایش میزان اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی خبر داد و گفت: از دو هزار نفری که در سال ۹۴ در این منطقه اضافه شدند هزار و ۵۰۰ نفر بومی استان بودند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی در آیین تجلیل از کارگران شاغل در منطقه ویژه پارس با تبریک روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: کارگران نقش بسیار مهمی در توسعه کشور و تحقق اهداف مورد نظر در پایتخت انرژی کشور داشته‌اند.

\n\n

وی با اشاره به نقش بسیار مهم و برجسته کارگران در افزایش میزان تولید گاز در پارس جنوبی اضافه کرد: از دیگر دستاوردهای کارگران در این منطقه، کسب رتبه نخست صادرات کشور در دو سال اخیر بوده است.

\n\n

مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

\n\n

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از کارگران به عنوان پیش‌قراولان توسعه پارس جنوبی یاد کرد و ادامه داد: ارزش و جایگاه و نقش مهم کارگران در توسعه بر هیچ کس پوشیده نیست.

\n\n

وی از انتصاب ۱۰ نفر به عنوان بازرسان ویژه کار سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد و بیان کرد: بررسی وضعیت کارگران و ارزیابی نحوه پرداخت حقوق و مزایا توسط کارفرمایان و پیمانکاران از جمله برنامه‌های بازرسان است که به صورت مستمر انجام می‌شود.

\n\n

یوسفی با اشاره به برگزاری ۱۲ مورد انتخابات کارگری با مشارکت کارفرمایان و صاحبان صنایع طی سال گذشته، افزود: این کمیسیون‌ها در بهبود فرآیند تصمیم‌گیری‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

\n\n

وی با اشاره به اشتغال حدود ۵۵ هزار نفر در پارس جنوبی خبر داد و گفت: از دو هزار نفری که در سال ۹۴ به نیروهای کاری این منطقه اضافه شدند، هزار و ۵۰۰ نفر بومی استان بودند و مابقی از دیگر استان‌ها اضافه شدند.

\n\n

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، قائم مقام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در امور بین الملل در این آیین با تقدیر از تلاشگران ایران اسلامی در منطقه ویژه پارس گفت:امروز از طرف وزیر کار ماموریت دارم تا ضمن عرض خدا قوت،روز جهانی کار و کارگر را به کارکنان و کارگران سرافراز ایران اسلامی در این منطقه ی عظیم صنعتی و اقتصادی تبریک و تهنیت بگویم.

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 19

\n\n

دکتر محمدتقی حسینی افزود:‌امروز افتخار دارم که در جمع کارگران در عسلویه حضور یافته ام، بدون شک منطقه کاری عسلویه در حوزه تولید و کار منطقه ای ویژه و منحصر است.

\n\n

وی در ادامه با اشاره به اینکه روز جهانی کار و کارگر فرصت و بهانه ای است تا  از تلاش های کارگران تقدیر شود  گفت: این روز علاوه بر اینکه عامل انسجام دوستی ها و مودت است باعث می شود تا کارگران و کارفرمایان در کنار یکدیگر به آنالیز و ارزیابی  از خود بپردازند.

\n\n

قائم مقام وزیر کار در ادامه ی سخنان خود به دیدار چندروز قبل کارگران با مقام معظم رهبری اشاره کرده و گفت: این دیدار و بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری باعث شده است کارگران با انگیزه و روحیه ای مضاعف به کار و تولید مشغول شوند.

\n\n

دکتر حسینی با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد و تولید کشور خاطرنشان ساخت: کارگران ایران اسلامی در سخت ترین شرایط در زمان هشت سال دفاع مقدس و در زمانی که کشورهای ظالم بی رحمانه از ابراز تحریم و تهدید برای ضربه زدن به تولید و اقتصاد کشور استفاده می کردند اما آنان با تمام وجود تلاش کردند و هیچگاه اجازه نداده اند تولید در لحظه ای کشور متوقف شود و امروز نیز این کارگران هستند که با امید به روزهای درخشان آینده که بدون شک اجرای کامل برجام و توافق هسته ای در آن نقش آفرین است ، به کار و تلاش خود ادامه دهند.

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 14

\n\n

نقش مهم کارگران در توسعه پایتخت انرژی کشور

\n\n

فرماندار شهرستان عسلویه نیز در این آئین اظهار داشت: کارگران به عنوان نقش‌آفرینان اصلی در توسعه و پیشرفت کشور محسوب می‌شوند و همه ما وظیفه داریم که توجه ویژه‌ای به خواسته‌ها و رفع مشکلات قشر کارگر داشته باشیم.

\n\n

عبدالله نادری با اشاره به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار کارگران در توسعه اقتصادی کشور، اضافه کرد: در پایتخت انرژی کشور شاهد تلاش جهادگرانه کارگران هستیم که در توسعه اقتصادی کشور نقشی اساسی دارند.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: با وجود برخی کمبودها در این حوزه خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده کارگران در این منطقه با آرامش خاطر مشغول فعالیت هستند.

\n\n

فرماندار عسلویه افزود: در حوزه کار و کارگری در این منطقه با همدلی و همراهی دستگاه‌های متولی و شرکت‌های فعال در منطقه آرامش و امنیت مطلوبی ایجاد شده که در سطح کشور کمتر دیده می‌شود.

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 18

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 11

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 4

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 25

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 24

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 23

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 22

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 21

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 20

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 16

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 15

\n\n

مراسم روز جهانی کارگر 8

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر