جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: در حالی روز های گذشته، روزنامه «مردم‌نو» زنجان از تعرض معلم یک مدرسه به دانش‌آموز ٩ ساله‌اش خبر داد که هنوز هیچ یک از مقامات قضایی و انتظامی استان در برابر آن واکنشی نشان نداده‌اند و فقط تمجیدی مدیرکل آموزش و پرورش خبر را تکذیب کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، دايي اين دختر گفت: «هشتم اسفند پارسال در خانه‌ام بودم كه خواهرم تماس گرفت و خواست تا سريع خودم را به او برسانم.
کد خبر: ۲۲۴۰۵
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: در حالی روز های گذشته، روزنامه «مردم‌نو» زنجان از تعرض معلم یک مدرسه به دانش‌آموز ٩ ساله‌اش خبر داد که هنوز هیچ یک از مقامات قضایی و انتظامی استان در برابر آن واکنشی نشان نداده‌اند و فقط تمجیدی مدیرکل آموزش و پرورش خبر را تکذیب کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دايي اين دختر گفت: «هشتم اسفند پارسال در خانه‌ام بودم كه خواهرم تماس گرفت و خواست تا سريع خودم را به او برسانم.

\n\n

وقتي به خانه‌اش رفتم برايم تعريف كرد كه ندا(دختر ٩ ساله) گفته از سوي معلمش مورد تعرض قرار گرفته است. با شنيدن اين خبر، سريع به پليس مراجعه و از معلم شكايت كرديم. آنها هم او را دستگير كردند و ما را هم به پزشكي قانوني فرستادند.»معلم مدرسه مردي ٣٦ ساله است كه هم معلم و هم مدير مدرسه‌اي كوچك در تنها مدرسه روستاي قره‌محمد است. اين مدرسه ١٣ دانش‌آموز دارد كه ١١ نفر آن پسر و ٢ نفر آن دختر هستند.

\n\n

دايي ندا با بيان اين موضوع مدعي شد كه معلم ندا، پيش از تعرض، چندين بار فيلم‌هاي غير اخلاقي به دختر ٩ ساله نشان داده بود: «بعد از اين حادثه، حال روحي سارا خراب شده و خانواده‌اش مي‌خواهند از روستا بروند. اگر پول داشتند تا حالا اين كار را انجام داده بودند.»

\n\n

او درباره آخرين روند رسيدگي به پرونده نيز مدعي شد: «اول كه شكايت كرديم، متهم را دستگير كردند اما او پس از مدتي با قيد وثيقه آزاد شد. دوباره شكايت كرديم، پرونده رفت دادگاه كيفري يك زنجان، آن موقع دوباره او را بازداشت كردند اما تبرئه شد. ما اعتراض كرده‌ايم. بايد به اين حادثه رسيدگي شود.»دايي شاكي مدعي است پرونده‌هاي كامل به خصوص گزارش پزشكي قانوني را در اختيار دارد. پيگيري‌هاي «اعتماد» از سوي مسولان استان زنجان با پاسخ روشني روبه‌رو نشد.

\n\n

توضیح خبرآنلاین : در روزهای اخیر به علت شکایت معلم ،سردبیر روزنامه مردم نو  دیروز به نیروی انتظامی احضار شده و امروز شنبه هم برای اریه توضیحات بایستی به دادسرا برود.
\nمنبع: روزنامه اعتماد

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر