جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: امسال سه شهر خورموج، اهرم و دیلم این استان صاحب سالن نمایش برای فعالیت های هنری کودکان می شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، زهره عالی نسب روز دوشنبه در نشست با فرماندار و مسئولان شهرستان دشتی افزود: اولویت اول امسال فعالیت این کانون درشهرستانها توسعه زیرساخت ها و جذب کودکان و نوجوانان بیشتری برای فعالیت فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان است.\n\nوی اضافه کرد: هم اکنون آموزشهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درهمه شهرستانهای استان به روز است و از طریق اندیشه ورزی و کتابخوانی انجام می شود.
کد خبر: ۲۵۱۸۶
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

فکرشهر: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: امسال سه شهر خورموج، اهرم و دیلم این استان صاحب سالن نمایش برای فعالیت های هنری کودکان می شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، زهره عالی نسب روز دوشنبه در نشست با فرماندار و مسئولان شهرستان دشتی افزود: اولویت اول امسال فعالیت این کانون درشهرستانها توسعه زیرساخت ها و جذب کودکان و نوجوانان بیشتری برای فعالیت فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان است.

\n\n

وی اضافه کرد: هم اکنون آموزشهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درهمه شهرستانهای استان به روز است و از طریق اندیشه ورزی و کتابخوانی انجام می شود.

\n\n

عالی نسب بیان کرد: کانون پرورش فکری نقشی مهم و کلیدی برای پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در زمینه های فرهنگی، هنری، اجتماعی است و به عنوان یک ضرورت برای خانواده مطرح است.

\n\n

وی، به تعامل و همکاری با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت کانونهای شهرستانها اشاره کرد و افزود: امسال در قالب اجرای تفاهم نامه با آموزش پرروش فعالیت کانونهای شهرستان های استان بوشهر توسعه خواهد یافت.

\n\n

فرمانداردشتی گفت: امسال اعتبار لازم برای توسعه زیرساخت ها برای فعالیت های فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تامین خواهد شد.

\n\n

غلامرضا مهرجو، به معضل مواد مخدر در جامعه اشاره کرد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند نقش مهمتری برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی از دوران کودکی و نوجوانی درجامعه ایفا کند.

\n\n

وی، خواستار برگزاری دوره های آموزشی مبارزه با مواد مخدر و خطرهای فضاهای مجازی برای کودکان و نوجوانان درشهرستان دشتی شد.

\n\n

مهرجو اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان می تواند در ایمن سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کودکان و نوجوانان گام های عملی بر دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر