جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسابقات تیراندازی اهداف ثابت با تفنگ و تپانچه بادی 10 متر جام دوستی با معرفی برترینها در بوشهر پایان یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، رئیس هیات تیراندازی استان بوشهر گفت: این مسابقات باهدف همبستگی بیشتر بین ورزشکاران بطور همزمان در سراسر کشور برگزار شد که در استان بوشهر نیز 26 ورزشکار در آن شرکت کردند.\n\nحجت الله نوری افزود: در رشته تفنگ بادی این مسابقات در بخش آقایان و بانوان بهزاد آلتوان و سید صدیقه حسینی به مقام نخست رسیدند.
کد خبر: ۲۵۳۲۵
شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: مسابقات تیراندازی اهداف ثابت با تفنگ و تپانچه بادی 10 متر جام دوستی با معرفی برترینها در بوشهر پایان یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، رئیس هیات تیراندازی استان بوشهر گفت: این مسابقات باهدف همبستگی بیشتر بین ورزشکاران بطور همزمان در سراسر کشور برگزار شد که در استان بوشهر نیز 26 ورزشکار در آن شرکت کردند.

\n\n

حجت الله نوری افزود: در رشته تفنگ بادی این مسابقات در بخش آقایان و بانوان بهزاد آلتوان و سید صدیقه حسینی به مقام نخست رسیدند.

\n\n

وی اضافه کرد: در رشته تپانچه نیز مهدی بارانی در بخش آقایان و نوشین پی خسته در بخش بانوان به عنوان های نخست دست یافتند. 

\n\n

نوری ادامه داد: در بخش تفنگ بادی 10 متر آقایان بهزاد آلتوان با 572 امتیاز، رسول غضنفری با 562 امتیاز و مهدی پاک نیت با 512 امتیاز قام های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

\n\n

رئیس هیات تیراندازی استان بوشهر گفت: در بخش بانوان نیز سیده صدیقه حسینی با 374 امتیاز، زینب معماری با 372 و پرستو اسلام پور با 344 امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

\n\n

نوری افزود: در رشته تپانچه 10 متر آقایان نیز مهد بارانی با 565، سعید اسماعیلی با 554 و محمد تاج دینی با 537 امتیاز به مقام های نخست تا سوم رسیدند.

\n\n

وی گفت: در بخش بانوان نیز نوشین پی خسته با 352، سیده فاطمه حسینی با 332 امتیاز و آینه شهابی زاه با 317 امتیاز حائز رتبه های نخست تا سوم شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر