پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون وزیرجهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور طی حکمی رسمی سهیل مهاجری را به‌عنوان مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر منصوب کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، خداکرم جلالی در این حکم، مدیرکل جدید که از نیروهای بومی استان و دارای سال‌ها سابقه درخشان مدیریتی در بخش‌های مختلف این اداره بوده است را فردی متعهد وبا سوابق ارزشمند معرفی کرده است.
کد خبر: ۲۵۳۵۷
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: معاون وزیرجهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور طی حکمی رسمی سهیل مهاجری را به‌عنوان مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر منصوب کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، خداکرم جلالی در این حکم، مدیرکل جدید که از نیروهای بومی استان و دارای سال‌ها سابقه درخشان مدیریتی در بخش‌های مختلف این اداره بوده است را فردی متعهد وبا سوابق ارزشمند معرفی کرده است.

\n\n

در بخشی از حکم سهیل مهاجری مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر آمده است: امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و بهره‌گیری از تقوای الهی در قالب اصول و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با همکاری‌های نیروهای متخصص، متعهد و آگاه در پیشبرد برنامه‌های سازمان به ویژه حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی، توسعه طرح‌های جنگل‌کاری، مرتع‌داری، حفاظت خاک، آبخیزداری با تاکید بر مشارکت‌های مردمی گام‌های موثری بردارید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر