جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شاخص اهدای خون در بوشهر بالاتر از میانگین کشوری است.\n\nبه گزارش فکرشهر، مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان انتقال خون ایران و روز ملی اهدا خون گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 16 هزار نفر به مراکز اهدا خون مراجعه کرده‌اند که 13 هزار نفر از آنها موفق به اهدا شده‌اند.\n\n کرامت ناموری استان بوشهر را از استان‌های پیشگام در اهدا خون عنوان کرد و افزود: شاخص اهدا خون در کشور 27 نفر در هزار نفر و در استان ما 31 نفر در هزار نفر است. 
کد خبر: ۲۵۳۵۹
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: شاخص اهدای خون در بوشهر بالاتر از میانگین کشوری است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان انتقال خون ایران و روز ملی اهدا خون گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 16 هزار نفر به مراکز اهدا خون مراجعه کرده‌اند که 13 هزار نفر از آنها موفق به اهدا شده‌اند.

\n\n

 کرامت ناموری استان بوشهر را از استان‌های پیشگام در اهدا خون عنوان کرد و افزود: شاخص اهدا خون در کشور 27 نفر در هزار نفر و در استان ما 31 نفر در هزار نفر است. 

\n\n

وی تصریح کرد: تعداد اهداکنندگان مستمر خون در استان بوشهر نیز بالاتر از میانگین کشوری است و حدود 57 درصد از اهدا کنندگان، به صورت مستمر به مراکز خونگیری مراجعه می‌کنند. 

\n\n

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: چهار پایگاه انتقال خون در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه و کنگان فعالیت می‌کنند.

\n\n

منبع: باشگاه خبرنگاران

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر