جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: یک نماینده اصلاح طلب معتقد است که حسن روحانی تا کنون عملکرد مناسبی داشته است و توانسته انتظارات مردم و اصلاحات را برآورده کند؛ به همین دلیل اصل بر حمایت وی خواهد بود...
کد خبر: ۲۵۳۷۷
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: یک نماینده اصلاح طلب معتقد است که حسن روحانی تا کنون عملکرد مناسبی داشته است و توانسته انتظارات مردم و اصلاحات را برآورده کند؛ به همین دلیل اصل بر حمایت وی خواهد بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌السلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی، بااشاره به آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان و بحث حمایت از روحانی ، گفت: باید گفت که تا کنون روحانی بسیار خوب عمل کرده است تا جایی که دیگر به فکر حمایت از گزینه‌ی دیگری نباشیم. انشقاق بحث دیگری است که مد نظر اصلاح‌طلبان است، طبیعتا اگر چنددستگی و گزینه‌های متعدد وجود داشته باشد آرا پراکنده می‎شود و نتیجه دلخواه بدست نخواهد آمد. 
\n 
\nوی در گفت‌وگو با نامه نیوز، با بیان اینکه بزرگان اصلاح‌طلب روی حسن روحانی اجماع دارند، خاطرنشان کرد: ایشان عملکرد مناسب و خوبی را تاکنون داشته و مشی اعتدال را در پیش گرفته است و در شرایط فعلی بهترین گزینه برای اصلاح‌طلبان است. 
\n 
\nخدری با اشاره به اینکه اصولگرایان در سال 96 بر روی محموداحمدی‌نژاد به اجماع می‌رسند، تصریح کرد: احمدی نژاد تنها گزینه در میان اصولگرایان است که ظرفیت و پتانسیل رای آوری را دارد، دیگر گزینه‌ها مانند جلیلی و ولایتی سبد رای بالایی را ندارند. 
\n 
\nاین نماینده اصلاح‌طلب ادامه داد: قالیباف استارت فعالیت‌های انتخاباتی خود را زده است ،اما در کل معتقدم به اجماع خواهند رسید، در غیر اینصورت شکست اصولگرایان حتمی خواهد بود. اصولگرایان برای گزینه مورد نظر خود چند مولفه را دارند. اول اینکه شرایط رای آوری داشته باشد، شرایطی که قالیباف و ولایتی و دیگر گزینه‌هایشان این شرط را ندارند! تنها گزینه‌ای که شاید بتواند رد مقابل روحانی قد علم کند و حرفی برای گفتن داشته باشد احمدی نژاد است. 
\n 
\nوی با بیان اینکه اصولگرایان احمدی نژاد را بر روحانی ترجیح می‌دهند تصریح کرد:احمدی نژاد خیر الموجودین اصولگرایان خواهد شد، و قطعا احمدی‌نژاد هم این تمایل به سمت اصولگرایان را قبول می‌کند. 

\n\n

خدری با بیان اینکه عارف قطعا در انتخابات سال آتی از روحانی حمایت میکند ، گفت:اینکه میگویند عارف از روحانی دلخور است فقط یک شیطنت رسانه‎‌ای است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر