جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: استان بوشهر در زمینه امنیت غذایی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد مهدی خواجه‌ئیان در نشست بررسی تدوین سند امنیت غذایبی استان بوشهر با اشاره به آغاز شمارش معکوس برای تدوین سند امنیت غذایی در استان بوشهر اظهار داشت:همه افراد در جامعه باید دسترسی فیزیکی و اقتصادی به غذای کافی و سالم داشته باشند به گونه‌ای که همه سلول‌های بدن در نهایت از آن استفاده کرده و دریافت آن سبب رشد بدن شود.
کد خبر: ۲۵۴۴۰
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۷

فکرشهر: معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: استان بوشهر در زمینه امنیت غذایی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد مهدی خواجه‌ئیان در نشست بررسی تدوین سند امنیت غذایبی استان بوشهر با اشاره به آغاز شمارش معکوس برای تدوین سند امنیت غذایی در استان بوشهر اظهار داشت:همه افراد در جامعه باید دسترسی فیزیکی و اقتصادی به غذای کافی و سالم داشته باشند به گونه‌ای که همه سلول‌های بدن در نهایت از آن استفاده کرده و دریافت آن سبب رشد بدن شود.

\n\n

خواجه‌ئیان با اشاره به اینکه استان بوشهر در زمینه امنیت غذایی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد افزود: پژوهش‌ها نشان می‌دهد در یک تقسیم‌بندی غذایی از بسیار مطلوب تا بسیار نامطلوب استان بوشهر در کنار استان‌های کرمان، ایلام و خوزستان از نظر امنیت غذایی در وضعیت نامطلوب غذایی قرار دارد.

\n\n

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر اینکه دسترسی فیزیکی، وضعیت اقتصادی و بهداشت سه شاخص امنیت غذایی است، تصریح کرد: متاسفانه آمارها در سال 93 نشان از ناامن بودن امنیت غذایی استان بوشهر در این شاخص‌هاست.

\n\n

خواجه‌ئیان با بیان اینکه پژوهش‌هایی برای تدوین سند امنیت غذایی آغاز شده است، گفت: با تدوین این سند استان از وضعیت نامطلوب غذایی به وضعیت امن غذایی تبدیل می‌شود.

\n\n

وی بیان کرد: پیش‌نویس سند امنیت غذایی در استان بوشهر در 50 بخش آماده شده و در انتظار تصمیم‌گیری نهایی برای تدوین آن هستیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر