شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر روحانی رئیس جمهوری با وجود اینکه بی وقفه درحال خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات جامعه است، مظلوم واقع شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز دوشنبه در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان گناوه افزود: همه ما وظیفه داریم در شرایط کنونی خدمات دولت تدبیر و امید را که مورد هجمه عده ای قرار می گیرد به مردم بخوبی اطلاع رسانی کنیم.\n\n
کد خبر: ۲۵۴۴۳
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۲

فکرشهر: نماینده بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر روحانی رئیس جمهوری با وجود اینکه بی وقفه درحال خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات جامعه است، مظلوم واقع شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز دوشنبه در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان گناوه افزود: همه ما وظیفه داریم در شرایط کنونی خدمات دولت تدبیر و امید را که مورد هجمه عده ای قرار می گیرد به مردم بخوبی اطلاع رسانی کنیم.

\n\n

\n\n

وی اظهارکرد: دولت تدبیر وامید در عرصه های مختلف بویژه در سیاست خارجی و بر نامه های اقتصاد داخلی از جمله در زمینه کنترل تورم بسیار موفق عمل کرده و گام های خوبی برداشته است.

\n\n

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه این دستاوردها مثل بعضی ها در بوق و کرنای تبلیغاتی قرار نگرفته اما وظیفه داریم خدمات دولت را که دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است چه در هفته دولت و غیره برای مردم بطور شفاف و گسترده تبیین کنیم.

\n\n

وی از توجه و عنایت ویژه استاندار بوشهر به مناطق شمالی استان بوشهر تقدیر کرد و افزود: الحق و الانصاف استاندار بوشهر با وجود همه تخریب و کارشکنی برخی ها تحول در این استان ایجاد کرده است.

\n\n

خدری گفت: بانگاه ویژه ایشان به شمال استان، برای اولین بار چند نیرو از این منطقه در مرکز استان استفاده شده و در زمینه اختصاص اعتبار اهتمام جدی داشته که جای تقدیر دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر