چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید بوشهر گفت: در ایام دهه کرامت از ۱۷ تا ۲۵ مرداد ماه ۲۰۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در قالب جشن زیر سایه خورشید در استان بوشهر برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، اکبر قائدی در گفت‌وگو با تسنیم، از برگزاری برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید، در نقاط استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: این برنامه‌ها به مناسبت دهه کرامت از سالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۴۴
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۳

فکرشهر: دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید بوشهر گفت: در ایام دهه کرامت از ۱۷ تا ۲۵ مرداد ماه ۲۰۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در قالب جشن زیر سایه خورشید در استان بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اکبر قائدی در گفت‌وگو با تسنیم، از برگزاری برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید، در نقاط استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: این برنامه‌ها به مناسبت دهه کرامت از سالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

\n\n

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها با حضور خدام حرم رضوی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: امسال 10 خادم و روحانی از حرم رضوی به استان بوشهر برای برگزاری جشن‌‌های زیر سایه خورشید اعزام می‌شوند.

\n\n

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید بوشهر با بیان اینکه در ایام دهه کرامت 200 برنامه در استان بوشهر برگزار می‌شود گفت: این برنامه‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله رسیدگی به نیازمندان، ایتام، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان، نشست با خانواده زندانیان و معلولان  از برنامه‌های تدوین شده است.

\n\n

قائدی با بیان اینکه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای برگزاری جشن زیر سایه خورشید در استان بوشهر شده است تاکید کرد: برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در استان بوشهر صورت گرفته و تلاش می‌شود تا این برنامه‌ها با کیفیت بالایی با مشارکت مردم و مسئولان برگزار شود.

\n\n

وی با بیان اینکه ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر رتبه نخست در بین استان‌ها و کشورهای مختلف کسب کرده است تصریح کرد: ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر با توجه به برگزاری برنامه‌های در خور اثر و مهم در بین 31 استان و 23 کشور که جشن‌‌های زیر سایه خورشید در آن برگزار می‌شود در مدت 2سال است رتبه نخست کسب کرده است.

\n\n

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید بوشهر با اشاره به شعار امسال جشن‌های زیر سایه خورشید افزود: «یا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) الگوی زندگی جهاد همیشگی شما است» شعار امسال این جشن‌ها است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر