پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بوشهر در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مسکو شرکت می‌کند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر از حضور بوشهر در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مسکو خبر داد.\n\nابوالقاسم محمدزاده با بیان این‌که این نمایشگاه 22 تا 27 شهریور برگزار می‌شود، افزود: واحدهای فرآوری و تولیدکنندگان صنایع غذایی به ویژه خرما و آبزیان استان بوشهر در این نمایشگاه حضور می‌یابند.
کد خبر: ۲۵۴۶۰
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴

فکرشهر: بوشهر در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مسکو شرکت می‌کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر از حضور بوشهر در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مسکو خبر داد.

\n\n

ابوالقاسم محمدزاده با بیان این‌که این نمایشگاه 22 تا 27 شهریور برگزار می‌شود، افزود: واحدهای فرآوری و تولیدکنندگان صنایع غذایی به ویژه خرما و آبزیان استان بوشهر در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

\n\n

وی یکی از اهداف اعزام تولیدکنندگان بوشهری به نمایشگاه مسکو را گسترش بازارهای بین المللی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی دانست و تصریح کرد: به منظور بهبود جایگاه محصولات تولیدی استان بوشهر در بازارهای جهانی، برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور نمایندگان استان در نمایشگاه‌های خارجی صورت گرفته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر