پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: در زمینه میزان عضویت مردم در کتابخانه های عمومی استان بوشهر رتبه ۲۱ کشور را داریم که این وضعیت مطلوب استان بوشهر نیست.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، سید علی هاشمی اظهار داشت: برنامه های مختلفی به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در نقاط مخلف استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۲۸۹
سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: در زمینه میزان عضویت مردم در کتابخانه های عمومی استان بوشهر رتبه ۲۱ کشور را داریم که این وضعیت مطلوب استان بوشهر نیست.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2016/07/31/3/2156640.jpg?ts=1478437009502

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، سید علی هاشمی اظهار داشت: برنامه های مختلفی به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در نقاط مخلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

وی اضافه کرد: از جمله این برنامه‌ها می توان به پیاده روی خانوادگی با شعار همراه با کتاب همگام با دانایی در دشتستان و دشتی، دیدار با خانواده شهید گنجی، افتتاح بخش کودک کتابخانه آبپخش و سخنرانی در نماز جمعه اشاره کرد.

\n\n

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر بیان کرد: نشست مشترک با نویسندگان و ناشران و فعالان حوزه کتاب استان، حضور در صداوسیما و دیدار کتابداران با نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه های روز کتاب است.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه ها می توان به حضور در مراسم خانه فرهنگ بوشهر و کافه کهن، همایش تکریم کتابداران و ترویج کتابخوانی، برگزاری دوره استانی آموزش قصه گویی و مراسم عصر شعر آئینی اشاره کرد.

\n\n

هاشمی ادامه داد: رسانه ها در عرصه های مختلف نقش بسیار مهمی دارند و می‌تواند به عنوان قویترین بازدارنده یا ترغیب کننده باشد و ما نیز برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیازمند کمک رسانه هستیم.

\n\n

وی افزود: از نظر منابع کتاب رتبه نهم کشور را داریم و به ازای هر ۱۰۰ نفر جمعیت، ۷۷ کتاب داریم.

\n\n

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: در زمینه فضای کتابخانه ها رتبه یازدهم کشور، در حوزه امانت رتبه ۲۳ کشور و در حوزه عضو دارای رتبه ۲۱ کشور هستیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر