پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهرگفت:این استان دارای 320هزار خانوار است که ازابتدای اجرای طرح سرشماری حضوری از 207 هزار خانوار تاکنون فهرست برداری شده است.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در بازدید از ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان بوشهر افزود:آخرین آمار نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن در این استان بیانگر دریافت کد آماری از 65درصد خانوارهاست.
کد خبر: ۲۹۳۲۵
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: استاندار بوشهرگفت:این استان دارای 320هزار خانوار است که ازابتدای اجرای طرح سرشماری حضوری از 207 هزار خانوار تاکنون فهرست برداری شده است.

\n\n

http://img8.irna.ir/1395/13950819/82300841/82300841-71158417.jpg

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در بازدید از ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان بوشهر افزود:آخرین آمار نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن در این استان بیانگر دریافت کد آماری از 65درصد خانوارهاست.

\n\n

مرحله اینترنتی هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور سوم مهرماه دراستان بوشهر آغاز و 28 مهرماه پایان یافت.

\n\n

مرحله حضوری سرشماری عمومی نیز از 28مهرماه آغاز و تا 28 آبانماه ادامه دارد.

\n\n

استاندار بوشهر اظهارداشت: شهروندان هم استانی جهت جمع آوری اطلاعات در طول روز های باقی مانده همکاری بیشتر و بهتری را با ماموران سرشماری داشته باشند.

\n\n

وی خطاب به افرادی که در زمان مراجعه آمارگیران در منزل حضور نداشته اند گفت: این افراد با تماس تلفنی کد رهگیری ثبت نام اینترنتی خود را در اختیار ماموران ستاد سرشماری نفوس و مسکن قرار دهند.

\n\n

سالاری با بیان اینکه تلاش می شود با کمترین خطا اطلاعات جمع آوری شود بیان کرد: برنامه ریزی نیازمند داشتن آمار دقیق است برهمین اساس با اجرای صحیح سرشماری بستر شتاب توسعه پایدار استان را باید فراهم کنیم .

\n\n

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهرنیز گفت: در سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال 290 مامور کار سرشماری در این استان را برعهده دارند.

\n\n

رضا عوض پور اضافه کرد: خانوارها در هنگام مراجعه ماموران که با جلیقه و پوشش سرشماری و کارت شناسایی مراجعه می کنند، اطلاعات و مدارک هویتی خود و افراد تحت تکفل در اختیار داشته باشند.

\n\n

عوض پور گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن طرحی ملی است که همه ارگانها و نهادها به صحنه آمده اند تا خروجی این طرح، دقیق و حساب شده باشد و بتوان از آن برای برنامه ریزی کشور در 10 سال آینده استفاده کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر