چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیرو و تجهیزات نیروی انتظامی در شهرستان گناوه افزایش یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از دفتر حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری؛ وی در نشست با فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی در راستای توسعه نظم و امنیت در استان بوشهر انجام شده است.
کد خبر: ۲۹۳۷۲
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیرو و تجهیزات نیروی انتظامی در شهرستان گناوه افزایش یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از دفتر حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری؛ وی در نشست با فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی در راستای توسعه نظم و امنیت در استان بوشهر انجام شده است.

\n\n

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر  از زحمات پرسنل نیروی انتظامی و تاکید بر لزوم تعامل بیشتر نیروی انتظامی با مردم، ادامه داد: از نیروی انتظامی می‌خواهیم که تمام توان خود را برای مبارزه با مواد مخدر و جرائم خشن و سرقت به‌کار گیرند.

\n\n

 

\n\n

\n\n

حجت الاسلام خدری اضافه کرد: با توجه به وجود همیشگی گردشگر در شهر گناوه، نیاز است تعداد پرسنل افزایش یابد تا میهمانان با امنیت بیشتری بتوانند از بازار و جاذبه‌های گردشگری شهر و به‌ویژه ساحل استفاده کنند.

\n\n

وی ادامه داد: برای ایجاد امنیت در شهر گناوه نیاز به ایجاد ایستگاه پلیس در بعضی نقاط شهر برای مراجعات مردم و همچنین ایجاد امنیت در محله‌های مختلف شهر است‌ تا مردم از آرامش و آسایش بیشتری برخوردار باشند.

\n\n

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: از تقاضاهای عموم مردم جابه‌جایی گلوگاه انتظامی دیلم و همچنین ایجاد پلیس راه مستقل برای شهر دیلم است.

\n\n

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست خواسته‌های مردم استان بوشهر از نیروی انتظامی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

\n\n

\nکاهش مستمر میزان وقوع جرایم خشن در استان بوشهر

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر هم در این نشست به ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌های نیروی انتظامی استان پرداخت و اظهار داشت: استان ما دارای امنیت بسیار بالایی بوده و این به دلیل فهم بالای مردم این استان است.

\n\n

وی ادامه داد: استان بوشهر در اکثر زمینه‌های امنیتی در کشور در رتبه‌های نخست را دارد و به‌عنوان نمونه در جرائم خشن هر سال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش بروز این دست جرائم بوده‌ایم.

\n\n

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به حضور خیل عظیم گردشگران در شهر گناوه و نیاز به ایجاد آسایش و امنیت برای میهمانان، حدود ۵۰ نفر پرسنل به نیروی انتظامی شهرستان گناوه اضافه خواهیم کرد.

\n\n

سردار عباس‌زاده بیان کرد: چنانچه زمین در محله‌های شهر گناوه در اختیار ما قرار گیرد، دو ایستگاه پلیس برای امورات مختلف مردم و همچنین دسترسی راحت‌تر مردم به پلیس ۱۱۰ در راستای ایجاد امنیت بیشتر در محلات ایجاد خواهیم کرد.

\n\n

وی افزود: پلیس راه دیلم را پیگیری می‌کنیم و با توجه به نیاز دسترسی مردم به ‌پلیس راه و ایجاد امنیت بیشتر در راه‌ها، ایجاد پلیس راه‌ مستقل برای بندر دیلم مورد نیاز است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر