جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه روز سه شنبه با حضور مسولان کشوری و استانی همزمان با هفته کتاب در آئینی افتتاح شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این آئین گفت: کانون مکانی فرهنگی و آموزشی است که کودکان در آن با بزرگان و شخصیت های دینی و ملی آشنا و زمینه اجتماعی و عاطفی شدن را فرا می گیرند.\n\n
کد خبر: ۲۹۵۱۹
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴

فکرشهر: ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه روز سه شنبه با حضور مسولان کشوری و استانی همزمان با هفته کتاب در آئینی افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این آئین گفت: کانون مکانی فرهنگی و آموزشی است که کودکان در آن با بزرگان و شخصیت های دینی و ملی آشنا و زمینه اجتماعی و عاطفی شدن را فرا می گیرند.

\n\n

\n\n

زهره عالی نسب افزود: کانون با ارتباط و تعاملی که با کودکان برقرار می کند در تبادل تجارب و ایجاد تنوع فکری آنان اثر می گذارد که در سایه این تنوع ، غنای تربیتی و فکری بوجود خواهد آمد.

\n\n

وی با اشاره به حمایت های مسئولان شهرستان بخصوص فرماندار در اجرای این پروژه گفت :وقتی دیدگاه و اولویت مسئولان به فرهنگ معطوف شود ، عملکرد آنها هم در مسایل فرهنگی و تربیت نیروی انسانی اثرگذار خواهد شد.

\n\n

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اضافه کرد: عملیات اجرایی ساختمان جدید کانون شهر گناوه از سال1390 آغاز و در سه طبقه با اعتبار 25 میلیارد و 680 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

\n\n

\n\n

وی گفت: امیدواریم فاز دوم این پروژه که شامل سینما کانون است تا سه ماه آیند افتتاح شود.

\n\n

فرماندارگناوه هم گفت: بسیار خرسند و خوشحالم که این ساختمان برای تربیت نسل جوان ما آماده شده و امیدواریم در آن استعدادهای نهفته دانش آموزان بیش از پیش شکوفا شود. 

\n\n

سیدعلی پاک نژاد افزود: دانش آموزان استعدادهای نهفته ای دارند که تنها در مدرسه شکوفا نمی شود و کانون می تواند آنان را در زمینه های مختلف بارور و خلاق کند.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر