چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان اقدام به راه‌اندازی پایگاه‌های سیار ایدز در سطح شهرستان کردند...
کد خبر: ۳۰۱۷۸
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۶

فکرشهر: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان اقدام به راه‌اندازی پایگاه‌های سیار ایدز در سطح شهرستان کردند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، در این پایگاه‌ها تمامی خدمات آموزشی، اطلاع‌رسانی و ارایه مشاوره و در موارد نیاز انجام آزمایش اچ آی وی در محله های حاشین نشین شهر به صورت رایگان انجام گرفت .

کارشناس مسوول واحد بیماری های واگیر در این زمینه گفت: در خصوص آموزش های گروهی و مشاوره های خصوصی در زمینه بیماری ایدز، انجام آزمایش رایگان تست سریع HIV و خدمات کاهش آسیب ( سرنگ و...) به مراجعه کنند گان به پایگاه ها خدماتی ارائه شده است.

محمد رضایی افزود: مشاوره در خصوص بیماری ایدز و انجام تست رایگان با استقرار این پایگاه ها  در محله های شهر با استقبال خوبی مواجه شده و تاکنون برای  70 نفر تست HIV و تعداد 569 نفر نیز مشاوره رایگان در خصوص  بیماری ایدز گرفته است و پیش بینی می شود تا پایان هفته به این تعداد افزوده شود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر