شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۳۰۳
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۲

فکرشهر: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت سومین کمیته استانی ایمنی آب در شهرستان دشتستان برگزار شد. 

به گزارش فکرشهر از بهداشت و درمان دشتستان، مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این خصوص گفت: در راستای اهداف اجرای طرح تحول نظام سلامت در بهداشت، برنامه ایمنی آب در استان بوشهر به‌عنوان یکی از سه منطقه پایلوت کشوری در دو منطقه روستایی شهرستان دشتستان و دشتی اجرایی شده است.

مهندس میمنت توبه خاک افزود: طرح ایمنی آب از نیمه دوم سال 94 در دو منطقه طلحه از شهرستان دشتستان و کردلان شهرستان دشتی اجراشده است و این سومین کمیته استانی است که در سال 95 در شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار می‌شود.
این مقام مسئول اظهار کرد: به حداقل رساندن خطرات احتمالی آب توسط عامل‌های محیطی از اهداف اجرای این طرح است و انتظار داریم که با اصلاح سیستم آبرسانی، آب سالم این مناطق تأمین گردد.
در این کمیته نمایندگان ادارات آبفار شهرستان‌های دشتستان و دشتی نتایج کمیته‌های برگزارشده شهرستانی و آنالیز خطر سیستم‌های آبرسانی از منبع تا شبکه توزیع را جهت بررسی ارائه دادند و در طی زمان گزارش به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
گفتنی است در این کمیته مهندس میمنت توبه خاک مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای استان، کارشناس برنامه استانی آب، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان و مسئولان استانی و شهرستانی ادارات آبفار، محیط‌زیست، جهاد کشاورزی، منابع آب و کارشناسان برنامه آب شبکه بهداشت و درمان دشتستان و دشتی حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر