جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۴۷۹
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵

فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: قصه گویی در مدارس گسترش یابد.

به گزارش فکرشهر، ظهیر محمودی در آیین جشن قصه‌گویی در سالن کانون شهید نامدار بردخون اظهار داشت: قصه پرورش دهنده ذهن دانش آموزان است و باید قصه گویی در مدارس گسترش یابد.

وی افزود: بچه ها از قصه تأثیرپذیری زیادی دارند و ضمن الگوی تربیتی با شخصیت پردازی به سمت ابتکار و نوآوری می روند پس با قصه می توان زمینه رشد و نشاط دانش آموزان را فراهم کرد.

محمودی اضافه کرد: ادبیات غنی فارسی آمیخته از قصه ها و داستان های عبرت آموز و ماندگار است که سرگذشت پیشینیان را بیان می کند و احیاء کننده آیین‌ها و سنت‌های گذشته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه قصه در همه ابعاد زندگی بچه‌ها نفوذ کند همانگونه که در گذشته مردم با قصه زندگی می کرده اند، ادامه داد: قصه ها با ابزار بیان شود تا دانش آموزان پیام آنها را به خوبی دریابند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بردخون نیز گفت: دوره های تخصصی ویژه بچه ها در کانون برگزار می شود و دانش آموزان در سنین مختلف می توانند از این دوره ها بهره مند گردند.

معصومه حسینی افزود: قصه‌های قرآنی و دینی جایگاه مهمی در بین مردم دارند و بر همین اساس این قصه ها با دقت و وسواس بیشتری ارائه می گردد.

در ادامه تعدادی از دانش آموزان به بیان قصه در شیوه های مختلف پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر