جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۵۸۷
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: تیم کارشناسی وزارت بهداشت و درمان از مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دشتستان بازدید کرد.

به گزارش فکرشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان صبح یکشنبه در حاشیه این بازدید اظهار داشت: کارشناسان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در قالب دو تیم از مراکزخدمات جامع سلامت شهرستان دشتستان بازدید کردند.

حسین دارابی اضافه کرد: این بازدید در راستای پایش و ارزیابی از مراکز و پایگاه های سلامت دشتستان توسط کارشناسان وزارت بهداشت و درمان انجام شد.

وی بیان کرد: کارشناسان وزارت بهداشت و درمان در قالب دوتیم از مراکز مجری برنامه پزشک خانواده و همچنین مراکز خدامات جامع سلامت شهری و روستایی(امام رضا(ع)، امام حسین(ع)، دهقاید و آبپخش) بازدید کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و تغییرات گسترده در نحوه ارائه خدمت، کارشناسان از تمامی واحدهای ارائه دهنده خدمت در مراکز بازدید و  به بررسی خدمات ارائه شده و همچنین پایش روند برنامه‌های تحول سلامت بر اساس چک لیست پایشی وزارتخانه پرداختند.

دارابی هدف از این بازدیدها را بررسی دستورالعمل‌ها تجزیه و تحلیل برنامه‌های اجرایی و همچنین استخراج مشکلات و شناسایی نقاط قوت برنامه برای اجرا در سطوح محیطی و انعکاس آن به سطوح بالاتر بیان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر