شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۷۰۷
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۵

فکرشهر: شورای فرهنگ عمومی شهرستان در پیامی اعلام کرد: خبر جانکاه درگذشت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی عالم مجاهد و خستگی ناپذیر ، یاردیرین امام راحل و رهبری، پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم ملت ایران شد.

http://img8.irna.ir/1395/13951020/82379857/82379857-71311914.jpg

به گزارش فکرشهر از ایرنا، این شورا در این پیام آورده است: آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال های مبارزات انقلابی، یاری امین و درخیل همراهان مبارز و دوستدار حضرت امام خمینی (ره) و یاوری باوفا برای رهبرمعظم انقلاب بود پس از یک عمر مجاهدت و مبارزه در راه اعتلای آرمان های انقلاب دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

شورای فرهنگ عمومی گناوه این ضایعه را محضر رهبر فرزانه انقلاب، مراجع بزرگوار تقلید، خانواده ایشان وملت شریف تسلیت گفته و اعلام کرد که آیین ویژه بزرگداشت یار دیرین امام ، رهبری و انقلاب برگزار بزودی مکان آن اطلاع رسانی خواهدشد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

او یار دیرین امام و رهبری، عضو شورای انقلاب، جانشین امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده کل قوا، فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس، دو دوره رئیس جمهوری، سه دوره رئیس مجلس شورای اسلامی و سالها رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و یکی از شخصیت های تاثیرگذار در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی به شمار می رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر