پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۷۳۱
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۱

فکرشهر: در گشت مشترکی که با حضور نمایندگانی از واحد نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان ، اتاق اصناف و اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان دشتستان انجام گرفت، از تعدادی فروشگاه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی سطح شهر برازجان بازدید بعمل آمد.

به گزارش فکرشهر وبه نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، کارشناس مسئول واحد بهداشت مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی ،علی اکبر سلیمی فرد گفت: این گشت به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی ، حفظ سلامت مصرف کننده ، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی انجام گرفته است.

سلیمی فرد تصریح کرد، این گشت های مشترک، طبق برنامه زمان بندی شده و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دشتستان در حال حاضر بصورت ماهیانه توسط بازرسان ادارات مربوطه  انجام می گیرد. در این بازرسی انجام گرفته، تعداد 1 قلم معادل 260 گرم  محصول غیر قابل مصرف جمع آوری و امحاء گردید.

گفتنی است طی این بازرسی ها، از 12 مرکزعرضه محصولات آرایشی و بهداشتی بازدید بعمل آمد ، که این مراکز از لحاظ شرایط نگهداری محصولات ، سلامت محصولات و برچسب اصالت و تاریخ تولید و انقضاء آنها مورد بازرسی قرار گرفتند .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر