جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد؛
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: گردهمایی بزرگ مبارزه با سرطان در دشتستان برگزار می‌شود...
کد خبر: ۳۱۱۲۷
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: گردهمایی بزرگ مبارزه با سرطان در دشتستان برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حسین دارابی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گردهمایی بزرگ مبارزه با سرطان با هدف اطلاع رسانی و آموزش سرطان با حضور مسئولان، انجمن خیرین و سمن‌ها، هنرمندان و آحاد مردم برگزار خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: در این گردهمایی دکتر ایرج کشکولی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص نقش امید در بهبود و افزایش کیفیت بیماران سخنرانی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی در این گردهمایی می‌توان به پرسش و پاسخ حاضرین در مورد این بیماری با حضور خانم دکتر حاجیونی اشاره کرد.

دارابی ادامه داد: کشیدن نقاشی همزمان با اجرای مراسم توسط نقاشان برتر شهرستان و فروش تابلوها در پایان برنامه به نفع بیماران سرطانی و اجرای شعر محلی با حضور شاعر دشتستانی با موضوع سرطان از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به نمایش آثار هنری یکی از بیماران سرطانی که هنگام بیماری این آثار رو خلق کرده است، افزود: در پایان برنامه نیز به قید قرعه به حاضرین جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: این برنامه صبح روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه روبروی کاروانسرای مشیرالملک برازجان برگزار می‌شود و شرکت برای عموم آزاد است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر