جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
توسط شبکه بهداشت و درمان دشتستان صورت گرفت؛
فکرشهر: مسئول واحد نظارت بر مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی شبکه بهداشت شهرستان دشتستان گفت: کارگاه‌های فاقد مجوزهای بهداشتی در دشتستان تعطیل می‌شوند...
کد خبر: ۳۱۱۹۹
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۳

فکرشهر: مسئول واحد نظارت بر مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی شبکه بهداشت شهرستان دشتستان گفت: کارگاه‌های فاقد مجوزهای بهداشتی در دشتستان تعطیل می‌شوند. 

به گزارش فکرشهر،علی‌اکبر سلیمی فرد در بازدید از کارگاه‌های بسته‌بندی خرما در شهر برازجان و دالکی اظهار داشت: در راستای کنترل و نظارت بر کارگاه‌های تولیدی و بسته‌بندی خرما بازدیدها به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: این بازدیدها به‌منظور ارتقای ایمنی و سلامت مصرف‌کننده و همچنین جلوگیری از عرضه محصولات فاقد مجوزهای بهداشتی انجام می‌شود.

سلیمی فرد اضافه کرد: در این بازرسی‌ها یکی از کارگاه‌های مذکور به علت عدم اخذ مجوزهای بهداشتی و عدم رعایت ضوابط و مقررات و همچنین عدم توجه به تذکرات مکرر کارشناسان شبکه بهداشت و درمان دشتستان تعطیل و پلمپ شد.

وی ادامه داد: در این بازرسی کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، نمایندگان ادارات اماکن، تعزیرات و واحد پلمپ اتاق اصناف حضور داشتند.

به کانال خبری فکرشهر بپیوندید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر