چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۲۵۲
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: کلاس آموزشی ازدواج موفق با حضور مددجویان شهر آبپخش توسط کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار گردید. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،جلسه آموزشی در خصوص ازدواج موفق با همکاری شبکه بهداشت و درمان و کمیته امداد امام خمینی شهر سعدآباد در این شهر برگزار شد.

کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت و درمان دشتستان،امید کازرونی گفت: وقتی یک فرد به شناخت کلی از خود رسیده باشدو توانایی های خود را شناخت ،آنوقت است که می تواند برای ازدواج اقدام نماید.

کازرونی افزود:  چون با ازدواج، مسئولیت فرد تغییرمیکند ،لازم است که فرد با نقش خود آشنایی داشته باشد  تا بتواند در زندگی موفق باشد.

وی همچنین  در خصوص سلامت دوران بلوغ و وظایف والدین گفت: به نوجوانان خوداهمیت دهید و در دوانی که به استقلال می رسند مانند دوستی مهربان درکنار آنان باشید تا زندگی آنان تحت تاثیر اشتباهات این دوران نگردد.

امید کازرونی در ادامه گفت،  هر فردی در چها ر حوزه فردی ،خانوادگی، اجتماعی و اقتصادی سنجیده و ارزیابی می شود و بعد با ملاک های خود تطبیق داده می شود.

وی همچنین به اهمیت به اهمیت دوران آشنایی قبل از ازدواج ازدواج تاکید کرد و باید و نباید های آنرا برشمرد و تاکید کرد همه باید در زندگی خود همواره با مشاور خانواده و روانشاس در ارتباط باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر