چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۱۲۸۰
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۱

فکرشهر: در حالی که پیش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه شایعات زیادی در مورد احتمال پیوستن ازمون به لیورپول شنیده می‌شد اما این اتفاق صورت نگرفت.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ورزش سه، در اواسط ماه نوامبر بود که اولین بار نشریه گاردین از تمایل لیورپول برای خرید سردار آزمون، ستاره ایرانی روستف خبر داد و پس از آن دیگر رسانه‌های انگلیسی از جمله لیورپول اکو، میرر و ای اس پی ان هم این خبر را تایید کردند. اما با باز شدن پنجره جابه‌جایی‌های زمستانی، نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه حتی دیگر احتمال این انتقال هم مطرح نشد و لیورپولی‌ها بدون این که خرید قابل ذکری در ژانویه داشته باشند، نیم‌فصل دوم را آغاز کردند.

اندی هانتر، خبرنگار روزنامه گاردین که اخبار باشگاه لیورپول را پوشش می‌دهد و اولین بار از تمایل یورگن کلوپ برای خرید آزمون خبر داد، در گفت‌وگو با ورزش سه، درباره این که چرا این انتقال صورت نگرفت، گفت: «پیش از آغاز بازار نقل و انتقالات، کلوپ گفته بود که گزینه‌های خریدش را مشخص کرده اما در اوایل ژانویه و پیش از شروع روند بد لیورپول، کلوپ در این موضوع تجدیدنظر کرد و با توافقی که با مالکان باشگاه داشت، تصمیم گرفت که خریدی در ژانویه نداشته باشد. احتمالا بخشی از این موضوع به خاطر این بود که باشگاه‌هایی که بازیکنان مد نظر کلوپ در آنها بازی می‌کنند، حاضر به فروش بازیکنان‌شان نشدند. به هر ترتیب، کلوپ با مالکان باشگاه به توافق رسیدند که در این ژانویه هزینه نکنند و این می‌تواند به این معنی باشد که تغییرات بزرگی در تابستان در راه است.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر