پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۲۹۳
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: بازرسان بهداشت و محیط و حرفه‌ای این شبکه طرح تشدید نظارت بر صنوف حساس رستوران و غذا فروشی در سطح شهرستان را آغاز کردند. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت دشتستان، با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و لزوم تشدید نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی حساس، بازرسان بهداشت و محیط و حرفه‌ای، شبکه بهداشت و درمان دشتستان، طرح تشدید نظارت بر صنوف حساس رستوران و غذا فروشی در سطح شهرستان به‌صورت هماهنگ با استان آغاز کردند.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به اهمیت نظارت بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای بر مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی گفت: در حین بازدید، ضمن نظارت بر مسائل بهداشتی بر تکریم متصدیان و شاغلین مراکز توجه ویژه گردد.

مهندس حسین دارابی افزود: با توجه به هماهنگی به‌عمل‌آمده در سطح شهرستان با ارگان‌های مرتبط ازجمله فرمانداری، نیروی انتظامی و بخشداری مرکزی زمینه برای بازدید همکاران بهداشت محیط برای نظارت بهتر فراهم‌شده است.

بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان دشتستان در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر صنوف حساس از ۷ منطقه شهر برازجان، سعدآباد، وحدتیه، دالکی، آبپخش و شبانکاره و روستای دهقائد در قالب ۱۵ اکیپ از ۷۸ رستوران و غذا فروشی موجود بازدید بهداشتی به عمل آوردند.

گفتنی است در این بازدیدها ۱۷ کیلوگرم ماده غذایی غیرقابل‌مصرف کشف و معدوم شد و همچنین ۱۵ مورد نمونه‌برداری مواد غذایی انجام و برای بررسی بیشتر به آزمایشگاه مواد غذایی شهرستان ارسال شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر