پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۲۹۵
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: به مناسبت روز پرستار، آئین گرامیداشت این روز و تجلیل از پرستاران شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان؛ امام‌جمعه برازجان در این آئین ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: ما در سایه انقلاب به دستاوردهای عظیمی در حوزه بهداشت و درمان دست‌یافتیم که در عرصه پزشکی و علمی هم‌اکنون جزو ۱۰ کشور برتر جهان محسوب می‌شویم.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با تبریک میلاد فرخنده بزرگ بانوی دشت کربلا و مربی نهضت عاشورا و روز پرستار، بیان کرد: کار پرستاری کار انبیا الهی است و در احادیث و روایات فضیلت‌های زیادی در خصوص پرستاران وجود دارد.

وی ادامه داد: هرکس برای درمان بیماری تلاش کند و از او پرستاری کند، چه به نتیجه برسد چه نرسد، خداوند تمام گناهان او را پاک می‌کند.

رییس بیمارستان شهید گنجی برازجان در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و تولد پرستار بزرگ اسلام حضرت زینب (س) را به همه پرستاران اظهار داشت: پرستاری قدمتی به‌اندازه کل تاریخ دارد و ازلحاظ دینی نیز در همه برهه‌های زمانی از صدر اسلام تاکنون، این پرستاران بوده‌اند که نقش خود را به‌خوبی ایفا کردند.

دکتر حسین الیاسی با اشاره به مشکلات پرستاران و کادر درمانی، خاطرنشان کرد: امیدواریم این قشر با همبستگی و اتحادی که دارند مسائل و مشکلات صنفی خود را در چارچوب قانونی خواسته‌های خود را مطرح کرده و با کمک مسئولین، بتوانیم آن‌ها را حل کنیم.

رییس بیمارستان شهید گنجی برازجان ادامه داد: در روایات آمده است که زمانی شخصیت و مقام حضرت یوسف کامل شد که در زندان پرستار زندانیان بود.

در این مراسم از پرستار نمونه کشوری طیبه ملایی مدیر خدمات پرستاری، پرستار نمونه استانی محمدرضا شفیعی و همچنین جمعی از پرستاران شاغل در بیمارستان گنجی و ۱۷ شهریور تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر