پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۳۳۵
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۳

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نقش شرکت‌های دانش بنیان در ایجاد کارآفرینی بایدنگاه وزارت علوم به دانشگاه‌ها در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تغییر کند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، محمدباقر سعادت در نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های باالقوه‌ای در عرصه اقتصادی و صنعتی است اظهار داشت: با این قابلیت‌ها در استان بوشهر نباید تحصیل کرده بیکار وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه انرژی، سواحل، کشاورزی، آبزیان و صنایع دستی دارای توانمندی بالایی است تصریح کرد: استان بوشهر با داشتن این ظرفیت‌ها نشان می‌دهد برخی از علوم جدید در استان بوشهر مغفول مانده است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه استان بوشهر در آموزش نوین خاطر نشان کرد: استان بوشهر پس از استان تهران دومین استانی است که در علوم جدید دارای مدرسه بوده و باید همچنان در این زمینه پیشگام و پیشقدم باشد.

سعادت با بیان اینکه توجه به دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فناوری باید کاربردی شود گفت: سالانه بخش اعظمی از دانشجویان در استان‌های مختلف کشور فارغ التحصیل می‌شوند که موضوع اشتغال آنان بزرگترین دغدغه خانواده‌ها است.

وی با  تاکید بر تعیین تکلیف  اشتغال دانشجویان فارغ التحصیل افزود:با توجه به نقش شرکت‌های دانش بنیان در ایجاد کارآفرینی بایدنگاه وزارت علوم به دانشگاه‌ها در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تغییر کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر