پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرضیه وحید دستجردی ضمن تایید غیرمستقیم کاندیداتوری سعید جلیلی در انتخابات آتی ریاست جمهوری اعلام کرد که رئیس سابق تیم مذاکره کننده هسته ای و کاندیدای انتخابات گذشته حاضر به همکاری با اصولگرایان در جهت دستیابی به وحدت نشده است...
کد خبر: ۳۱۳۷۶
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: مرضیه وحید دستجردی ضمن تایید غیرمستقیم کاندیداتوری سعید جلیلی در انتخابات آتی ریاست جمهوری اعلام کرد که رئیس سابق تیم مذاکره کننده هسته ای و کاندیدای انتخابات گذشته حاضر به همکاری با اصولگرایان در جهت دستیابی به وحدت نشده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در نشست خبری گفت: در مجمع عمومی ۵ اسفند، سه هزار نفر از نمایندگان ۲۵ قشر حاضر خواهند شد و ۳۱ نفر را به عنوان شورای مرکزی انتخاب می‌کنند.

وی افزود: تا ۲ شب گذشته نزدیک ۲۰۰ کاندیدا برای شورای مرکزی معرفی شده و کاندیداهایی که برای ریاست جمهوری در نظر گرفته شده نیز از طریق سامانه جبهه معرفی شده که تا آخرین لحظه ۵۰ نفر معرفی شدند.

دستجردی اضافه کرد: دوبار قصد برگزاری مراسم را داشتیم اما مورد برخی بی‌مهری‌ها قرار گرفتیم.

وی گفت: 50 نفر برای انتخابات ریاست جمهوری به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی شدند.

دستجردی افزود: موضوع جذب لاریجانی به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را باید از خود ایشان سوال کرد .

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: جز یک فرد که آقای جلیلی هستند و امید داریم همراهی کند بقیه کاندیداها با جبهه همراهی کرده اند.

وی با اشاره به کاندیداتوری مقام دولت احمدی نژاد گفت: کسانی کاندیدای جبهه مردمی هستند که منتخب این سه هزار نفر باشند و بقایی از سوی سه هزار نفر معرفی نشده است.

دستچردی همچنین گفت: آقای ابراهیم رییسی نیز جز ۵۰ نامزد معرفی شده از سوی ۳ هزار نفر جبهه مردمی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر