جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
وزیر سابق اطلاعات در همایش نفوذ:
فکرشهر: مصلحی افزود: در سه سال گذشته مسئولان به جای استفاده از کلمه استکبار از لفظ ایالت متحده آمریکا و قدرتهای بزرگ جهانی به معنی 'کدخدا' استفاده می کنند...
کد خبر: ۳۱۳۷۹
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: حجت الاسلام حیدر مصلحی روز سه شنبه در همایش 'نفوذ طرح دشمن در دوران پسابرجام' در بوشهر افزود: با توجه به اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب امام (ره) را ندیده است، دشمن با طراحی مشخص به دنبال تحریف راه بنیانگذار انقلاب است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، وی اضافه کرد: به همین دلیل برخی از عوامل آنها از راه بیان برخی خاطره ها مسیر امام راحل را برای نسل جوان جامعه گم می کنند.

مصلحی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در سخنرانی 14خرداد سال گذشته در باره اینکه غفلت نکنیم اظهار کرد: غفلت مربوط به نسل اول و دوم انقلاب است که امام راحل را دیده و به دنبال آشتی ملی هستند.

وی بیان کرد: کسانی که آشتی ملی را مطرح می کنند از آسیبی که فتنه 88 در بخشهای مختلف کشور وارد کرده است بی اطلاع هستند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به تاثیر و آسیبی که فتنه 88 در بخش اقتصادی به کشور وارد کرد افزود: افرادی که بعد از فتنه به آمریکا فرار کردند، در بحث تحریم های ایران راهنمای آنها شدند.

وی تاکید کرد: کسانی که بحث آشتی ملی را مطرح می کنند چگونه می خواهند ضربه هایی که در اثر فتنه 88 به کشور وارد شده است را جبران کنند.

مصلحی افزود: اصلاح طلبانی که امروز دور خانه امام راحل و فرزندان ایشان هستند، دیدگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی درباره رابطه با آمریکا را بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه اشرافی گری یکی از عوامل غفلت در کشور به شمار می رود بیان کرد: امروز در مناطق مختلف بحرانهای متعددی وجود دارد ولی آقایان عین خیالشان نیست و این همان روحیه اشرافی گری است که امروز در جامعه دیده می شود.

مصلحی گفت: امروز پروژه تحریف راه امام (ره) و نفوذ در کنار هم در جامعه پیش می رود و مکمل هم هستند.

این فعال سیاسی در باره نفوذ موردی افزود: این نوع نفوذ شامل ترور فیزیکی، ترور شخصیتی و سرمایه گذاری دشمن بر برخی افراد و قرار دادن آنان در مرکز قدرت است.

مصلحی افزود: دشمن در ترور فیزیکی به دنبال ایجاد رعب و وحشت و در ترور شخصیتی به دنبال به هم ریختن نظام فکری در جامعه است.

وی در باره به هم ریختن نظام فکری در جامعه اظهار کرد: در سه سال گذشته مسئولان به جای استفاده از کلمه استکبار از لفظ ایالات متحده آمریکا و قدرتهای بزرگ جهانی به معنی 'کدخدا' استفاده می کنند.

مصلحی افزود: امروز دشمن علاوه بر دانشگاهها در حوزه های علمیه به دنبال تربیت روحانیون نفوذی است.

وی بیان کرد: در استان قم عده ای شعار 'حوزه سنتی' و دنبال کردن درس و بحث را سر می دهند این درحالی است که خود برای مقابله با انقلاب کار سیاسی انجام می دهند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به نفوذ جریانی گفت: در این جریان دشمن در سه حوزه مردم، مسئولان و نخبگان اقدام و آنان را دچار اشتباه محاسباتی می کند.

وی با اشاره به انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری بیان کرد: دشمن تلاش می کند مردم را در پای صندوقهای رای دچار اشتباه محاسباتی کند به همین دلیل به دنبال از بین رفتن تکیه گاه الهی مردم است.

مصلحی با طرح این سئوال که خودروهای آخرین سیستم در سه سال گذشته چگونه وارد کشور شده اند؟ اظهار کرد: اگر کشور در شرایط تحریم قرار دارد و هیچ پولی جابه جا نمی شود این خوروهای گران قیمت چگونه وارد کشور می شود و چرا این پولها صرف خرید

مواد اولیه برای کارخانه و رونق اشتغال و کسب و کار نمی شود؟

وی گفت: امروز برخی از انقلابی ها با عجله برای رسیدن به اروپا و آمریکا تلاش می کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر