شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۳۸۲
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۲

فکرشهر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در 11 ماه سال جاری نیروهای امنیتی و انتظامی این استان در مجموع هشت تن و 309 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

به گزارش فکرشهر، ارسطو ترکمان ‌منش در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان موادمخدر کشف شده در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 160 درصدی نشان می دهد.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر 545 محل در استان بوشهر پاکسازی شده است.

ترکمان منش ادامه داد: میزان کشفیات قرص های روانگردان نیز در این مدت 28 میلیون و 77 هزار و 800 عدد است که بخشی از آن در گمرک گناوه و بخش دیگر را اداره کل اطلاعات استان کشف کرده است.

وی در ارتباط با برنامه های آتی شورای هماهنگی مبارزه موادمخدر استان بوشهر گفت: همایش منطقه ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر شنبه هفته آینده با حضور 200 نفر از کارشناسان سازمانهای مردم نهاد استانهای فارس، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری در بوشهر برگزار می شود.

ترکمان منش ادامه داد: در این همایش منطقه ای مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر و مسئولان استانی حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: هم اکنون در استان بوشهر 44 سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری، درمان و توانمندسازی اعتیاد فعالیت دارند.

ترکمان منش یادآور شد: در 6ماه نخست امسال اعتبار سازمانهای مردم نهاد استان بوشهر برای پیشگیری، درمان و اشتغال زایی برای معتادان بهبود یافته 280 میلیون ریال بود که با پیگیری های صورت گرفته این میزان در نیمه دوم سال به یک میلیارد و 900 ملیون ریال افزایش یافت.

وی گفت: از این میزان اعتبار یک میلیارد ریال آن برای اشتغال زایی بهبود یافتگان و 900 میلیون ریال آن نیز به سازمان های مردم نهاد اختصاص می یابد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر