شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان از کشف 8 کیلوگرم هروئین و شیشه در شهر وحدتیه شهرستان دشتستان خبر داد...
کد خبر: ۳۱۳۸۶
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان از کشف 8 کیلوگرم هروئین و شیشه در شهر وحدتیه شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ سیدجواد رضوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان بوشهر در خصوص مبارزه و برخورد قاطع با عوامل تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر کار گروه ویژه‌ای با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و مشارکت سایر یگان‌های انتظامی تشکیل شد.

وی افزود: مأموران کلانتری وحدتیه پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات دقیق دریافتند که فردی به نام «ب –س» ساکن شهر وحدتیه به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می‌کند و مقدار زیادی هروئین و شیشه در منزلش نگهداری کرده است.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، یک تیم عملیاتی متشکل از پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی کلانتری وحدتیه برای دستگیری متهم و کشف مواد مخدر تشکیل شد.

سرهنگ رضوی اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران و برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، در بازرسی به عمل آمده از منزل متهم هفت کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین و ۲۳۰ گرم شیشه به همراه چند قبضه سلاح سرد و تعدادی فشنگ در منزل متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: متهم به محض اطلاع از حضور ماموران انتظامی اقدام به فرار کرده که در حال حاضر تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر