پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد:
فکرشهر: امام جمعه آب‌پخش بیان کرد: این نکته را هم خدمت مسئولین و به خصوص متولیان راه و شهرسازی استان بوشهر اعلام کرده و مجدد از آنها خواستار تجدیدنظر شده‌ام...
کد خبر: ۳۱۴۱۴
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

فکرشهر:امام جمعه آب‌پخش گفت: مشکلاتی که سیل اخیر در این نقطه در حال احداث به وجود آورد، نشان داد که مسیر جدید آب‌پخش نیازمند اصلاح است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام خداداد رضایی امروز در خطبه نماز جمعه این هفته شهر آب‌پخش اظهار داشت: در جریان سیل اخیر همه نهادها وسازمان‌ها برای کمک به مردم و علی‌الخصوص مسافرین تلاش‌های فراوانی کشیدند که جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: جانمایی مسیر جدید در اتوبان آب‌پخش نشان داد که چندان تحمل سیل را ندارد و در حالی که بخش قدیمی این جاده موصلاتی کاملا سالم و دست‌نخورده باقی ماند مسیر جدید در حال احداث کاملا تحت تاثیر سیل قرار گرفت.

امام جمعه آب‌پخش بیان کرد: این نکته را هم خدمت مسئولین و به خصوص متولیان راه و شهرسازی استان بوشهر اعلام کرده و مجدد از آنها خواستار تجدیدنظر شده‌ام.

وی ادامه داد: همه شما مسئولین واقف به این امر هستید که مشکلاتی که سیل اخیر در این نقطه در حال احداث به وجود آورد به دلیل عدم توجه و کار کارشناسی لازم بوده است.

به نوشته ی فارس، رضایی یادآور شد: با هر شکل کارشناسی که به نوع جانمایی مسیر جدید راه موصلاتی آب‌پخش نگاه شود به راحتی این اشکالات دیده می‌ شود مگر این که عده‌ای بخواهند با این وسیله به نان و نوایی برسند که به این صورت طرح‌ها را اجرا می‌کنند.

وی بیان کرد: همان‌طور که همگان مشاهده کردند در پل و مسیر جدید مشکلی بوجود نیامد، اما از روی پل که  به سمت مسیر پایین جاده حرکت می‌کنید به دلیل این که سطح جاده پایین آمده و همه روزنه‌ها مسدود شده در کنار بالا آمدن آب، مشکلات گسترده‌ای برای رفت‌ و آمد ایجاد شد.

امام جمعه آب‌پخش یادآور شد: هنوز هم دیر نشده و لازم است اصلاحاتی که لازم است در این مسیر بوجود آید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر