سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر تشریح کرد:
فکرشهر: دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳۰ اسفند آغاز می‌شود که داوطلبان علاوه بر کارت ملی باید گواهی عدم سوء پیشینه همراه داشته باشند...
کد خبر: ۳۱۴۱۶
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳۰ اسفند آغاز می‌شود که داوطلبان علاوه بر کارت ملی باید گواهی عدم سوء پیشینه همراه داشته باشند.

به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی، با بیان اینکه ستاد انتخابات در استان بوشهر تشکیل شده است اظهار داشت: تاکنون این ستاد برای برنامه‌ریزی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 5 جلسه برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان بوشهر ستاد انتخابات تشکیل شده است خاطرنشان کرد: ستادهای انتخابات در 10 شهرستان استان بوشهر تشکیل شده و تمام دستگاه‌های مرتبط با امر برگزاری انتخابات در استان بوشهر آمادگی لازم برای انجام وظایف خود را اعلام کرده‌اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از آغاز ثبت نام کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و  روستا از 30 اسفند خبرداد و به تسنیم گفت: زمان‌بندی ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت هفت روز از 30 اسفند ماه 95 تا 6 فروردین ماه 96 انجام می‌گیرد.

وی با تاکید براین نکته که داشتن کارت ملی برای افرادی که قصد کاندیداتوری در شورا دارند الزامی است افزود: افرادی که می‌خواهند در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نامزد شوند هنگام ثبت نام باید کارت ملی به همراه داشته باشند و درصورت نداشتن این کارت برای اخذ آن اقدام کنند.

موسوی با بیان اینکه داوطلبان ثبت نام شوراها باید گواهی عدم سوء پیشینه همراه داشته باشند افزود: با توجه به اینکه همه کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید عدم سوء پیشینه داشته باشند، برای تسهیل در صدور این گواهی هماهنگی لازم با دادگستری و نیروی انتظامی استان بوشهر شده است.

وی تاکید کرد: همه افرادی که قصد کاندیداتوری شوراهای شهر و روستا دارند باید از هم‌اکنون برای اخذ برگه عدم سوء پیشینه اقدام کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه بخشی از انتخابات در استان بوشهر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود گفت:  بخشی ازانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیکی برگزار شود که برای تحقق این مهم تمهیدات لازم در دست اجرا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر