شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در شورای سلامت دشتستان مطرح شد؛
فکرشهر: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت نقشی بسزا در ارتقای ارائه خدمات داشته است، گفت : در راستای طرح تحول نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به پایش سلامت استان پرداخته است . مردم استان...
کد خبر: ۳۱۵۹۰
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: شورای سلامت دشتستان به ریاست فرماندار و با حضور معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهرو اعضا در فرمانداری تشکیل شد .

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این نشست با تسلیت ایام سوگواری فاطمیه، گفت: طرح تحول نظام سلامت در افزایش کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بی نظیر بود و گواه این واقعیت،ارتقای شاخص های بهداشتی و افزایش رضایت مندی مردم در گرفتن خدمات درمانی و سلامت است .

دکتر ارسلان زارع در ادامه  با بیان اینکه حسب ضرورت و اهمیت سلامت جامعه همه پروژه های پیشنهادی حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی استان در دشتستان برای تامین و تخصیص اعتبارات در اولویت توزیع منابع مالی خود قرار داده ایم ، اظهار داشت: در راستای اجرای مطلوب این هدف مهم امسال نیز همچون سه سال گذشته ،ساخت، نوسازی و بهسازی مراکز بهداشتی درمانی، خانه‌های بهداشت ومراکز جامع سلامت دشتستان در دست اجرا است،که تا پایان سال مالی اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال هزینه می شود.

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت نقشی بسزا در ارتقای ارائه خدمات داشته است، گفت : در راستای طرح تحول نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به پایش سلامت استان پرداخته است . مردم استان بوشهر همچون سایر استان ها مشکلاتی همچون پرفشاری خون ، دیابت و تعدادی نیز بیماری قلبی و عروقی دارند و عده ای نیز اضافه وزن دارند.

دکتر عبدالمحمد خواجه ئیان در ادامه با دعوت از شهروندان هم استانی جهت پایش سلامت خود به مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت ، ابراز داشت : با  پایش سلامت ضمن شناسایی زودرس بیماری های همچون سرطان، فشارخون بالا ، بیماری های قلبی و عروقی، دیابت و ....  هم استانی های گرامی می توانند از زمان طلایی درمان کامل یا کاهش صدمات جانی و مالی استفاده مطلوب را ببرند .

وی با تأکید بر ارایه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی به مردم اظهار کرد: مردم شایسته بهترین‌ها هستند و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است تا با بهسازی فضاهای فیزیکی، تأمین تجهیزات پزشکی و جذب کادر مجرب، خدمات بهداشتی درمانی مطلوبی به شهروندان ارایه دهد
.
در پایان از مدیران مدارس شهرستان که موفق به دریافت چهار ستاره سلامت شده بودند تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر