پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۱۶۳۳
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به تیمش در بازی برابر نفت اطمینان دارد.

برانکو

به گزارش فکرشهر از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت اظهار کرد: بعد از تورنمنتی که 10 روز تهران نبودیم خدمت رسیدیم. به بازیکنانم بابت  نتایج در این پنچ هفته تبریک می‌گویم که بازی‌های سختی داشتند. ما وقت استراحت نداریم و فردا بازی‌مان دوباره شروع می‌شود آن هم  مقابل نفتی که در فینال جام حذفی است و خودش را با تیموریان و شهباززاده تقویت کرده است.

وی درباره غایبان پرسپولیس در این بازی گفت: ماهینی، انصاری، امیری، کمال و رضاییان را در اختیار نداریم اما با همه این مشکلات وظیفه ما این است که در کنار تمام احترامی که برای نفت قائلیم به دنبال بازی زیبا و نتیجه خوب باشیم و تمام توانمان را بگذاریم. امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند. تاکنون یار دوازهم ما بودند و امیدوارم با آنها جشن برد بگیریم.

او در ادامه درباره کمبود بازیکن در این دیدار گفت: ما اگر کامل بودیم باز هم با نفت مشکل داشتیم. اما من به تیمم اطمینان دارم و اصلا به دنبال بهانه‌گیری و توجیه نخواهم بود. به کاری که می‌کنم اعتقاد دارم و بازیکنانی که در این دیدار بازی می‌کنند میتوانند خودشان را نشان دهند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در این چند دیدار در خط دفاع با مشکل روبرو شده است، بیان کرد: همه چیز از دفاع شروع می‌شود. ما مقابل تراکتور گل نخوردیم، مقابل استقلال سه گل خوردیم که در مجموع پنج شوت داشتند. مقابل سپاهان از پنالتی و مقابل الهلال از کرنر گل خوردیم. مقابل الوحده هم دو گل خوردیم که دو تا از بهترین بازیکنان آنها یعنی مطر و والدیویا گل خوردیم که از کمترین فرصت استفاده می‌کنند. مهم این است که حریفان ما نمی‌توانند زیاد موقعیت روی دروازه‌مان ایجاد کنند. طبیعی است که با نبود انصاری و ماهینی تغییراتی خواهیم داشت ولی حسینی به شرایط خوبی برگشته است.

برانکو درباره رامین رضاییان اظهار کرد: رامین فردا در ترکیب نیست و خواهیم دید چه تصمیمی درباره او گرفته می‌شود. قرار نیست تصمیم عجیبی در مورد او گرفته شود.

او در ادامه درپاسخ به این سوال که چرا برخورد با رضاییان شدیدتر از علیپور است، گفت: شما چطور به این نتیجه رسیده‌اید؟ مهدی طارمی یک ماه قبل از رضاییان به پرسپولیس برگشت و بعد از چهار هفته بازی کرد.  این واقعیت وجود دارد که رامین تا اطلاع ثانوی محروم است. در حال حاضر آرام طبع در حال رقابت است. چرا از آرام طبع سوال نمی‌کنید؟

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره شرایط آرام طبع اظهار کرد: بازیکنان دیگر خودشان را به تیم تحمیل کردند. اول بازی ما مقابل سایپا آرام طبع باید بازی می‌کرد که مصدوم شد و ربیع خواه از این فرصت استفاده کرد. بعد هم فرشاد بازی کرد که در آن زمان می‌خواست از تیم جدا شود که منصرف شد.

او افزود: رضاییان از اروپا برگشت؟! چرا برگشت؟ زمان رفتن اصلا به ما اعلام نکرد که می‌رود. در حال حاضر بازی فردا برای ما مهمتر است و شب و روز به این بازی فکر می‌کنم و دو شب نخوابیده‌ام. من به فکر سید جلال هستم که خدا را شکر به بازی رسید.

برانکو ادامه داد: من سوال درباره رامین را جواب داده‌ام. چرا می‌ترسید که من شما را بزنم؟ اگر می‌خواهید درباره رامین صحبت کنید پس فردا بیایید. الان از بازی فردا صحبت کنید. تصمیم برای رضاییان گرفته شده و در رقابت تیم برای بازی فردا نیست.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره کاپیتان این تیم در بازی فردا گفت:  به نظر شما چه کسی را کاپیتان بگذارم؟ من تصمیم می‌گیرم درباره کاپیتان ولی شما هم من را کمک کنید.‌ می‌گویید مسلمان را بگذارم، چشم! درباره فرشاد احمدزاده باید بگویم که باید تشکر کنم از او چون آماده است که خودش را برای تیم فدا کند و برای هر کاری آماده است. برای او از همه چیز مهمتر تیم است و بعضی اوقات این بازیکنان فدای تیم می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر