جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۶۴۰
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: دادستان بوشهر گفت: با تلاش دستگاههای اجرایی در سال جاری یکهزار هکتار از زمین های ملی این استان از چنگ متصرفان سودجو خارج و به بیت المال بازگردانده شد.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی حسن پور روز شنبه در شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر افزود: زمین های رفع تصرف شده مربوط به منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و راه و شهرسازی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست شورای حفظ حقوق بیت المال اظهار کرد: حفظ حقوق بیت المال تنها با تعامل و هماهنگی بین دستگاههای اجرایی امکان پذیر است که این امر در استان بوشهر بخوبی اجرا و تاکنون در این بخش کارهای بزرگی انجام شده است.

حسن پور، بدون اشاره به ارزش ریالی این زمین ها گفت: برای هرچه بهتر عمل کردن در مقابل افراد سودجو ساماندهی بحث کارشناسی از برنامه های مهم شورای حفظ حقوق بیت المال است.

وی بیان کرد: برای حفظ حقوق بیت المال توجه و استناد به کارشناسی ها براساس رعایت نقشه های هوایی ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با عملکرد مثبت دستگاههای متولی حفظ حقوق بیت المال بوشهر از جمله استانهایی است که درزمینه حفظ حقوق بیت المال بویژه در بخش زمین خوب عمل کرده است.

علی جمادی افزود: برگزاری منظم نشست های شورای حفظ حقوق بیت المال و هماهنگی و انسجام موجود بین اعضا باعث شده که افراد سودجود نتوانند به مقاصد شوم خود برسند.

وی برضرورت مقابله با هرگونه زمین خواری، حفر و توسعه چاههای غیر مجاز تاکید کرد و گفت: این آمادگی وجود دارد که شورای حفظ حقوق بیت المال در شهرستانهایی که مشکلات بیشتری دارند، برگزار شود.

جمادی با اشاره به اجرای آرای مهم تا 25 اسفند ماه اظهار کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی انجام گشت های منظم یگانهای حفاظت برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده افراد سودجو در تصرف زمین ها و یا توسعه در این زمینها تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر