پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۶۵۰
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شهرداری ها نباید در این امر مهم دخالت کنند.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر، روز یکشنبه به نقل از مصطفی سالاری در نشست با شهرداران افزود: شهرداری‌ها حتی به صورت غیر مستقیم هم در انتخابات دخالت نکنند و عملکرد آنان بیانگر حمایت از قشر یا طیف خاصی نباشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن نوروز اظهارکرد: شهرداران استان باید از این فرصت برای درآمدزایی بیشتر استفاده کنند.

سالاری بیان کرد: شهرداری‌هایی که ظرفیت ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت گردشگری دارند باید شرایط لازم برای این مهم را در نوروز فراهم کنند.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت گردشگری در بیشتر شهرهای استان، شهرداران گردشگری را با نگاه اشتغال زایی و درآمد زایی دنبال و سال آینده پروژه‌های خود را به سمت پروژه‌های عمرانی هدایت کنند.

سالاری افزود: سال آینده یکهزار میلیارد ریال برای بخش گردشگری با هدف ایجاد درآمد اختصاص می یابد.

وی گفت: با برنامه ‌ریزی صورت گرفته پیش بینی می‌ شود تا پایان امسال 515 شغل در دهکده گردشگری بوشهر ایجاد شود.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در برخورد با تخلف هایی که با حق و حقوق مردم ارتباط دارد کوتاهی و مسامحه نخواهیم کرد.

سالاری با قدردانی از تلاش و هماهنگی شهرداران در جریان وقوع سیل بهمن ماه امسال در استان بوشهر افزود: درجریان سیل، کار بموقع و منظمی انجام و این امر سبب شد تلفات و مجروح نداشته باشیم هر چند یک نفر به دلیل شدت بارندگی و فروریختن سقف فوت شد.

استاندار بوشهر در باره برگزاری نشست‌های هم اندیشی شهرهای این استان گفت: این نشست‌ها تا پایان امسال دنبال و مصوبه های آن به وسیله شهرداری‌ها و مدیران کل دستگاههای اجرایی دنبال می ‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر