پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۶۵۲
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۳

فکرشهر: نخستین یادواره شهدای دانش آموز مفقود الاثر شهرستان بوشهر شنبه شب با حضوری شماری از دانش آموزان، شهروندان و مسئولان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان بوشهر در این یادواره گفت: شهرستان بوشهر 120 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این شمار 10 نفر شهدای مفقودالاثر دانش آموز هستند.

وی افزود: سن شمار زیادی از این شهدای مفقودالاثر دانش آموز بین 15 تا 18 سال است که کوچکترین آنها شهید مفقود الاثر مختار موسوی با 15 سال سن است.

شیخیانی بیان کرد: ایران اسلامی در سایه جان فشانی شهدا به قله‌های رفیع ترقی و پیشرفت نائل شده و این شهیدان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همواره نقشی تاثیرگذار و تعیین کننده بود.

وی گفت: هم اکنون اقتداری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن رسیده به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شده است.

شیخیانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به نیاز جامعه دانش آموزی برای الگوبرداری از قهرمانان و اسوه های حقیقی، برگزاری یادواره‌های آن هم با مشارکت دانش آموزان سبب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان آنها می‌شود از این به برگزاری ان اهتمام ویژه داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر