جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۷۷۵
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۳

فکرشهر: رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان کنگان از برگزاری اردوی هشت روزه تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در کنگان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمد بحرینی‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از تاریخ ۱۲ اسفندماه برای اردوی خود وارد شهرستان کنگان شده اند و تا ۲۳ اسفند در این منطقه حضور دارند.

وی افزود: تعداد اعضای این تیم به همراه کادر فنی به ۶۰ نفر می‌رسد.

رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان کنگان با بیان اینکه حضور تیم ملی کشتی انگیزه‌ای برای نوجوانان این شهرستان است، ادامه داد: تعدادی از بازیکنان تیم کشتی کنگان با مربیگری حاتمی، قهرمان سابق جهان در این اردو، تیم ملی را همراهی می‌کنند.

وی به شانس انتخاب فرنگی کاران کنگانی در این اردو اشاره کرد و عنوان داشت: در سال گذشته تیم ملی کشتی در سیستان و بلوچستان اردو برگزار کرده بود که موجب برگزیده شدن دو تن از ورزشکاران این استان برای تیم ملی شد و اکنون امید داریم کشتی گیران این منطقه هم از این شانس بتوانند استفاده کنند.

بحرینی‌نژاد با اشاره به رضایت تیم ملی از امکانات، سالن و خوابگاه بیان کرد: روز پنج‌شنبه حمید بنی‌تمیم نائب رئیس فدراسیون کشتی به کنگان خواهد آمد و از نزدیک به بررسی و بازدید از اردوی تیم ملی خواهد پرداخت.

وی با اشاره به ظرفیت مجتمع ورزشی کنگان برای اردوها و مسابقات حساس و ملی، گفت: به‌زودی مسابقات منطقه‌ای نوجوانان فوتبال با حضور استان‌های نظیر چهارمحال بختیاری، لرستان، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و دو تیم از استان بوشهر برگزار می شود که کنگان میزبان آن خواهد بود.

رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان کنگان در پایان اظهار داشت: در فصل زمستان هوا بسیار مطلوب است و مناسب برای برگزاری مسابقات و اردو های تیم های ورزشی در نقاط گرمسیر ایران است‌.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر