جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۱۰۱
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

فکرشهر: نمایشگاه نوروزی مواد غذایی و صنایع دستی در حمایت از خانواده های نیازمند در گناوه به همت موسسه بقیه الله (عج) این بندر دایر شد.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، مسئول فرهنگی موسسه خیریه حضرت بقیه الله (عج) گناوه گفت: این نمایشگاه که برای نخستین بار در ایام تعطیلات نوروز و باهدف ترویج فرهنگ انفاق دایر شده تمامی عواید آن صرف خانواده های تحت پوشش این نهاد مردمی می شود. 

زهرا علیپور افزود: دراین نمایشگاه که مکان آن توسط خیر تامین شده، چندین غرفه شامل صنایع دستی، موادغذایی و آرایشی و بهداشتی دایر شده که با استقبال خوب شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفته است. 

وی گفت: در این نمایشگاه تولیدات صنایع دستی زنان بدسرپرست و بی سرپرست به فروش می رسد و عواید آن در اختیار آنان قرار می گیرد. 

علیپور اظهارکرد: این موسسه در سال 86 توسط جمعی از خیرین پایه ریزی و در سال 91 باهدف افزایش میزان مشارکت خیرین و اشاعه فرهنگ کمک به نیازمندان و ایتام در جامعه و اهتمام ورزیدن به احسان و نیکی تاسیس شده است. 

وی افزود: امداد وکمک رسانی ، توانمندسازی و خودکفایی ، ارایه خدمات مددکاری و پیگیری مراحل درمانی بیماران، حمایت از دانش آموزان و دانشجویان محروم، کمک و مشاوره به جوانان محروم، تهیه مسکن و بازسازی و نوسازی منازل آسیب دیده، اشتغال و فراهم آوری لوازم ضروری زندگی به خانواده های نیازمند و بی بضاعت از عمده فعالیت های این موسسه است. 

علیپور، توزیع بیش از یک هزار و 500 بسته نوشت افزار ، کفش و لباس تحصیلی بین دانش آموزان بی بضاعت در 3 سال گذشته، توزیع موادغذایی بین خانواده های تحت پوشش، توزیع نذری بین محله های فقیرنشین و میان وعده بین مدارس بی بضاعت و جشن سال نو برای دانش آموزان بی بضاعت را بخشی از فعالیت های این موسسه عنوان کرد. 

مسئول فرهنگی موسسه خیریه بقیه الله (عج) گناوه یادآورشد: این موسسه تعداد 116 خانوار در شهر و روستاهای این شهرستان و شهرهای همجوار را زیرپوشش دارد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر