پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۲۱۵
سه‌شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۸

فکرشهر: اولین جلسه کاری رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با مسئولین ستادی برگزار شد. 

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان،حسین دارابی ضمن تبریک سال جدید از زحمات و تلاش های  پرسنل در سال گذشته در جهت پیشبرد اهداف نظام سلامت و شاخص های بهداشتی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، حسین دارابی گفت: با توجه به ارزشیابی و بازدید هایی که در سال گذشته از مراکز جامع  سلامت  شهرستان انجام گرفت ،حاکی از این است که ما سال نسبتا موفقی را پشت سر گذاشته ایم .

این مقام مسئول افزود : انتظار داریم که در سال جدید ، آنالیزی از برنامه های سال گذشته انجام دهیم و موضوعاتی  که دارای اهمیت خاصی هستند و جزء شاخص های خاص شهرستان محسوب میشوند،برای انها استراتژی و راه کار ارائه دهیم تا به اهداف مورد نظر خود برسیم.

وی، همچنین  تصریح کرد: در ابتدای سال تمامی واحدها باید مشکلات کلی شهرستان و مراکز جامع سلامت را شناسایی و مورد بحث قرار دهند و برای برنامه های خود هدف گذاری سه ماهه  داشته باشند تا برای رسیدن به اهداف خود دچار مشکل نشوند.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان داشتن نظم و رفتار اداری را لازمه پیشرفت هر نهاد و ارگانی دانست  و تاکید کرد که تمامی پرسنل باید تابع قانون و مقررات اداری باید باشند.

حسین دارابی در پایان از مسئولین ستادی خواست در بازدیدهایی که از مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت انجام می دهند آموزش را جز اولویت های خود قرار دهند و براین نکته تاکید نمود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر