جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۳۰۹
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۶

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: برای ادامه بازی های مرحله پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور به حمایت پرشور هواداران این تیم نیاز مبرم داریم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حمید کللی فر افزود: هواداران همواره یکی از رکن های اصلی موفقیت تیم ها محسوب می شوند و شاهین بوشهر نیز با توجه به برخورداری از این ظرفیت روی حضور آنها در بازی های خانگی خود حساب ویژه ای باز کرده است.

وی بیان کرد: در هفته چهارم مسابقات دور پایانی چهارشنبه هفته جاری در بوشهر به مصاف تیم صدرنشین می رویم که با حضور هواداران خود مصمم به کسب سه امتیاز این بازی حساس هستیم.

کللی فر ادامه داد: در بازی هفته گذشته در تبریز نیز تا دقایق پایانی از حریف پیش بودیم ولی از روی بدشانسی این بازی به تساوی کشیده شد ولی با این حال این یک امتیاز خارج از خانه برای شاهین بسیار ارزشمند است و در روزهای پایانی می توان کمک کار شاهین باشد.

وی در ارتباط با شکست این تیم در برابر نفت و گاز گچساران گفت: در این بازی داور 2 پنالتی برای تیم شاهین نگرفت و از اخراج 2 بازیکن تیم حریف چشم پوشی کرد.

کللی فر ادامه داد: تیم ها با تحمل شرایطی سخت و دشوار به این مرحله راه یافته اند و هم اکنون جایز نیست به دلیل برخی مشکلات داوری این گونه متحمل شکست شوند که امیدواریم با توجه به حساس شدن بازی ها، داوری ها با عدالت بیشتری همراه باشد.

سرمربی تیم شاهین گفت: تاکنون قولی برای صعود شاهین به لیگ یک نداده ام ولی با این وجود همه سعی و تلاش خود را بکار گرفتیم تا یکی از تیم های صعود کننده لیگ دسته یک فوتبال کشور باشیم.

وی بیان کرد: مجموعه شاهین همه یکدل و یکصدا هستند که همین آرامش درونی تیم یک ظرفیت ارزشمند برای صعود است و باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر